Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaaskoekje schreef:Wij zijn op zoek naar een auto die een 1.5 paardtrailer kan trekken. Denkende aan 700 kilo trailer plus 500 kilo paard en 110 kilo tweewieler menwagen, op zoek gegaan naar iig 1500 trekvermogen.
We dachten nu aan een nissan qashqai mild hybrid, die komt via google oa naar voren. Heeft iemand hier ervaring met deze auto?
Of anders een andere goede suggestie voor een auto niet boven de 35.000?
Kaaskoekje schreef:Wij zijn op zoek naar een auto die een 1.5 paardtrailer kan trekken. Denkende aan 700 kilo trailer plus 500 kilo paard en 110 kilo tweewieler menwagen, op zoek gegaan naar iig 1500 trekvermogen.
We dachten nu aan een nissan qashqai mild hybrid, die komt via google oa naar voren. Heeft iemand hier ervaring met deze auto?
Of anders een andere goede suggestie voor een auto niet boven de 35.000?
evelienn28 schreef:Ik stel hier mijn vraag even want heb niet heel veel verstand ervan.
Ik ben opzoek naar een auto voor mijn 1,5 trailer (nu word deze niet zwaar beladen minipaard met sulky)
Ik wil kijken naar een fijne trekauto ik gebruik nu een vw golf +
Budget ongeveer €17k
Zaten zelf te denken aan eentje die 1300kg mag trekken.
Welke type auto's zou ik moeten kijken welke zijn fijn?
Macs schreef:Waarom voldoet je golf niet?
Dees schreef:Hoeveel km maak je per jaar zonder trailer?
Volvo V60 zijn geweldig, maar 10K is vaak net wat te weinig budget.
Ik reed een Audi A4 en dat ging prima. Stevige Golf kan het ook. Eigenlijk iedere knappe auto uit de D klasse wel.
Je kunt je voor deze vraag prima oriënteren in dit topic. Keuze genoeg.
Sirocco12 schreef:Dees schreef:Hoeveel km maak je per jaar zonder trailer?
Volvo V60 zijn geweldig, maar 10K is vaak net wat te weinig budget.
Ik reed een Audi A4 en dat ging prima. Stevige Golf kan het ook. Eigenlijk iedere knappe auto uit de D klasse wel.
Je kunt je voor deze vraag prima oriënteren in dit topic. Keuze genoeg.
Ik rij rond de 20.000 km per jaar. Ik zou evt nog wel wat uitloop naar de 15k hebben, als er echt een bestendige auto tegenover staat.
Was idd ook al een beetje naar die types aan het kijken. Maar loop wel tegen de alom botsende wens van menigeen in dit topic aan: niet te groot maar wel sterk genoegMaar goed om te weten dat een audi A4 en een stevige golf dat ook al zouden kunnen, toch wat minder bakbeest dan bijv een tiguan of een sportage.
ikke schreef:Overweeg een V60 hybride. Dat is een Diesel hybride die in de lage CO2 categorie valt.
Dan zit je qua wegen belasting op niveau benzine, het verbruik van een zuinige Diesel en power waar de rest alleen van kan dromen.