Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spenk schreef:Dat is wel heel veel. Heb je hem wel op de weegbrug gehad? Anders is er niks over te zeggen.
MarjanB schreef:Dayanara schreef:Ik heb een nieuwe auto!
En tegen verwachting in is het toch de Peugeot 308 geworden. Wat een heerlijk ding. Nu druk opzoek naar een trailer die ik erachter kan hangen
Hoeveel mag die trekken dan?
Sideswipe schreef:Dayanara schreef:1650 nu zal ik er nooit dat achter hangen hoor. Altijd maar 1 paard mee sowieso
Das nog mooi! Het namelijk gaat best hard met het gewicht als je het werkelijk gewicht van de trailer rekent en als je een grotere warmbloed laad.
MarjanB schreef:Oh heb er hier 1 van 600 kilo en die heb ik in een tweepaards achter de auto en die mag 1.700 trekken. Heb een atec aluminium.
Welke regio woon je? Heb hier bij de dealer regelmatig gebeld of hij nog wat binnen had gekregen en kon zo m’n trailer kopen
Sideswipe schreef:Mijn ervaring is dat je met dit soort KM standen wel de kans heb dat je de ellende van een ander koopt.
Ik doe de prive auto's vaak weg rond deze standen. Dan heb je al wat kosten gehad en komen er nog wel meer aan.
Als je handig bent met sleutelen aan autos is het uiteraard geen probleem maar om nu zo te zeggen of ie wel of niet goed is...
Dayanara schreef:Dit hoeft niet hoor. Ik had een Astra uit 2003 met ruim 2 ton op de teller toen ik hem kocht en net 3 ton voordat ik hem in de prak reed. Ben met trailer en al naar Frankrijk ermee gereden. Wat een heerlijk ding was dat. Mis hem echt
Peugeot die ik nu heb heeft 148000 gelopen.
Dayanara schreef:MarjanB schreef:Oh heb er hier 1 van 600 kilo en die heb ik in een tweepaards achter de auto en die mag 1.700 trekken. Heb een atec aluminium.
Welke regio woon je? Heb hier bij de dealer regelmatig gebeld of hij nog wat binnen had gekregen en kon zo m’n trailer kopen
Eindhoven maar de trailer doe ik heb gezien staat helemaal in Ruurlo. Ze vragen vaak in budget maar dat hangt voor mij echt af van de trailer. Welke trailer heb jij precies?
Dayanara schreef:MarjanB schreef:Oh heb er hier 1 van 600 kilo en die heb ik in een tweepaards achter de auto en die mag 1.700 trekken. Heb een atec aluminium.
Eindhoven maar de trailer doe ik heb gezien staat helemaal in Ruurlo. Ze vragen vaak in budget maar dat hangt voor mij echt af van de trailer. Welke trailer heb jij precies?
Samantha89 schreef:Gert Jan Hansen heeft regelmatig zeer nette trailers te koop staan. Volgens mij dicht bij Breda zo uit mijn hoofd. Hij adverteert op marktplaats en op Facebook. Ik heb daar mijn nette atec starline vandaan, super fijne trailer.
mi_ca20B schreef:Ik heb een vraagje, ik heb een E pony en zoek een trailer. Maar mijn auto kan maar 750 kg trekken. Iemand tips?