Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Clairetje81 schreef:Zoek een leuke niet al te grote SUV waar ik ook lekker mee op vakantie kan met de kinderen en die een lichte trailer met paard kan trekken.. iemand tips?
Dees schreef:Volgens mij maak je het jezelf wel wat onnodig moeilijk...
Als de RDW zo'n auto heeft goedgekeurd voor een trekhaak en die trekhaak is gemonteerd door een regulier erkend autobedrijf/dealer (en dus niet door Beun de Haas), en de gewichten van de trailer passen bij hetgeen op het kentekenbewijs van de auto staat, dan zit het echt wel snor hoor. Zowel met montage als met kogeldruk.
Als je bij iedere auto aan de onderkant moet kijken hoe de trekhaak bevestigd is... ik denk dat ze in de showrooms aardig lol om je zullen hebben.
Zorg dat de verkoper je gebruiksdoel goed begrijpt en hij zal je prima informeren over zijn assortiment. Als hij zelf denkt dat het niet gaat, zal hij je het waarschijnlijk niet willen verkopen vanwege het risico op gedonder.
Dilan93 schreef:Een paar lessen lijkt me zeker een goed plan
Maar wil niet een al te grote auto, omdat ie ook als 'gewoon' vervoer moet dienen
Die joekels die amper in een normaal parkeervak passen zijn dan niet zo praktisch.
Dilan93 schreef:Een paar lessen lijkt me zeker een goed plan
Maar wil niet een al te grote auto, omdat ie ook als 'gewoon' vervoer moet dienen
Die joekels die amper in een normaal parkeervak passen zijn dan niet zo praktisch.