Cowgirltjuh schreef:Over die montage van de trekhaak.. Deze zat er standaard op en de auto is bij een dealer gekocht.. Waarschijnlijk hebben we dus gewoon een ongelukkig exemplaar?
Nee. Je hebt GEEN ongelukkig exemplaar.
Die trekhaak is er door de dealer of verdeler op laten zetten.
Jullie exemplaar is in België ongelukkig gemáákt.
Inderdaad ongelukkig uitgedrukt mbt bougies en verder is het raadselachtig waarom jij daar naar zocht.
Ik vraag me verder af hoe jij kan beoordelen of het raar is waar ze zitten. Bij hoeveel andere motorblokken heb je daar naar gezocht?
Hier een plaatje:
http://www.bkkautos.com/node/152
De tekst geeft ook gelijk aan waarom het met SY niet lukte. Het collectief aan autotechnisch onbenul wat popiejopie over SY schreef.
De schrijvende flapdrol weet niet eens dat dit géén Mercedes ontworpen blok is

Zo is het inmiddels in de autopers ook vergeten/verworden dat deze auto de vóórloper was van de BMW X6

In het voetspoor van de puur onware marketing door BMW:
CarDesignNews - ´Discounting the Ssangyong Actyon, the X6 is the world's first SUV-coupe crossover.´
Ja, Vettel niet meetellend was Jason Button F1 kampioen in 2011.
Door het vaak te herhalen denkt de argeloze consument dat het waar is. Zo werkt dat.
In onafhankelijke

Al met al een gouden kans voor wie goedkoop in een goede auto wil rijden die geweldig goed geschikt is voor een zware aanhanger.
De basisvoorwaarde is; een goede dealer. De autos zijn érg goed ontworpen, maar een met de techniek onbekende monteur kan met een gereedschapsset veel kosten veroorzaken.
Nogmaals; zoek een goede garage en dan héb jij al voor een dubbeltje eerste rang voor je trailer Cowgirltjuh

Schrijf je in bij het SY forum waar ik je een link van gegeven heb,
bel de onafhanelijke onderdelen importeur waar ik je een link van gegeven heb,
zoek een goede uit onder de 11 dealers in jouw regio waarover ik je een link gegeven heb.
Je hebt mogelijk wel een ongelukkig exemplaar ja, maar niet de auto