Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ANWB schreef:Conclusie
Op zoek naar een gebruikte SUV in de middenklasse? Dan kun je simpelweg de Mazda CX-5 niet negeren. Je moet ‘m op z’n minst in overweging nemen, ook al kies je uiteindelijk wellicht een ander merk. Zonder de CX-5 serieus te bekijken, doe je jezelf gewoon te kort. Ja, zó goed is deze Mazda. Ook als occasion.
Dees schreef:Ik heb gekocht! Het is een Mazda CX-5 geworden.
De occasion review op ANWB-site gaf deels de doorslag: https://www.anwb.nl/auto/tests-en-speci ... model=cx-5ANWB schreef:Conclusie
Op zoek naar een gebruikte SUV in de middenklasse? Dan kun je simpelweg de Mazda CX-5 niet negeren. Je moet ‘m op z’n minst in overweging nemen, ook al kies je uiteindelijk wellicht een ander merk. Zonder de CX-5 serieus te bekijken, doe je jezelf gewoon te kort. Ja, zó goed is deze Mazda. Ook als occasion.
Maar ik vind de onze vooral ook heeeeeel mooi
Chasey schreef:Mooie auto Dees,
Wat voor auto heb jij ook alweer Granoek, want met twee van die reuzen heb je wel een flinke auto nodig.
Ik weet het even niet meer.
Morgen eindelijk een trekhaak!
Celebi schreef:Ik wil binnenkort mijn BE aanvragen. Ik heb al een tweepaards trailer (2000kg), maar nog geen auto. Ik heb namelijk zelf een Aygo.![]()
De auto's die ik vind die 2000 kilo mogen trekken zijn snel al gigantisch groot/duur. Heeft er hier iemand dé tip voor een 'instap model' grote auto? Zie door de bomen het bos niet meer.
Chasey schreef:We komen er zojuist achter bij het aankoppelen van een aanhanger dat de range rover niet eens een stekker aansluiting heeft.![]()
![]()
Blijkbaar heeft ie dan ook nog nooit wat getrokken, wat dan wel positief is voor de automaat
Maar... kan je zoiets zelf monteren? Wat hebben we nodig of zit het gewoon ergens diep verstopt?
Moet het ingelezen worden?
Instructieboeken die erbij zitten zijn in het Frans. En ik kom in het Frans niet verder dan bonjour![]()
Op internet kom ik er ook niet echt uit.
Wie weet hoe dat zit?
En anders de garage maar bellen maandag...
Die verkoper kletst dan ook uit z’n nek. Want de trekhaak ed. Zou er allemaal bij hebben gezeten. Niet dus
Chasey schreef:Rtfm is read the fiets manual neem ik aan? :p
Waarom is dat rot ding in het Frans.
Dit weekend maar eens rustig bij fatsoenlijk daglicht kijken.
Edit. Manlief had een plaatje gevonden, maar daar zit niks achter.