Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bcd94 schreef:Ik ben opzoek naar een auto welke minstens 1500 kg mag trekken.
En dan liefst ook nog eentje die niet al te duur is in de wegenbelasting/verzekering.
En ook nog een beetje lief voor mijn portemonnee is aan de pomp![]()
Zoek ik naar een speld in een hooiberg of moet dit lukken?
Ben al bij 2 dealers geweest maar nog niet geslaagd.
Hier in dit topic ook het een en ander gelezen maar ik ben er nog niet over uit.
Ik heb geen haast maar zou wel erg leuk zijn als we van het voorjaar lekker op pad kunnen wanneer we willen.
Iemand goede tips?
bcd94 schreef:Ik ben opzoek naar een auto welke minstens 1500 kg mag trekken.
En dan liefst ook nog eentje die niet al te duur is in de wegenbelasting/verzekering.
En ook nog een beetje lief voor mijn portemonnee is aan de pomp![]()
Zoek ik naar een speld in een hooiberg of moet dit lukken?
Ben al bij 2 dealers geweest maar nog niet geslaagd.
Hier in dit topic ook het een en ander gelezen maar ik ben er nog niet over uit.
Ik heb geen haast maar zou wel erg leuk zijn als we van het voorjaar lekker op pad kunnen wanneer we willen.
Iemand goede tips?
bcd94 schreef:Iemand goede tips?
Rex_Rolfo schreef:bcd94 schreef:Iemand goede tips?
Waar zit je te zoeken? Bij nieuwe auto's, occasions van een jaar of 4-6 of is het budget beperkt tot een duizendje of 3-4? Het is allemaal mogelijk (met paarden dat laatste eerder dan het eerste) en maakt nogal verschil in advies.
Nederland of België? Hoeveel km per jaar rij je ongeveer?
Rex_Rolfo schreef:Ikheb al 40+ gehaald puur op de accu![]()
Maar belangrijkste voordeel is idd het halftarief (mag ook wel want door de accu is ie ook aardig zwaar) en dat je kleine stukjes -even boodschappen doen en zo- niet met een koud dieselblok hoeft te doen. Voor de rest gewoon lekker dieselen. Met trailer zet je 'm op 4wd, dan drijft de elektromotor de achterwielen aan en de dieselmotor de voorwielen.
Rex_Rolfo schreef:Chinese* meuk hè![]()
Aircopomp toen we 'm net drie weken hadden. Ben de Volvo dealer nog steeds erkentelijk dat ze die daags na het melden onder coulance vervangen hebben. De auto kwam niet eens bij hen vandaan! Is er nu wel in onderhoud, voor wat hoort wat
* sinds 2010 is Volvo onderdeel van Geely
Rex_Rolfo schreef:Bepaalde dingen -zoals die airco pomp- is gewoon echt slecht. Er schijnen V60's te zijn die al met de derde of vierde pomp rijden. De oplossing van de dealer was dan wel weer heel goed.