Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kakanox schreef:Waratje schreef:Neem dan gewoon een 8-cilinder LaRo
Neem dan gewoon een toyota landcruiser V8 diesel
FlyAway schreef:Nou, ik dacht dat ze bij Top Gear hadden bewezen dat je hem ongestraf kon mishandelen en nog veel meer. Of was dat geen toyota?
eowyn04 schreef:een mercedes Vito bus, 120.
Trekzat kracht.
Onze vorige auto, een freelander, waarvan je zou zeggen dat hij dat moet kunnen is aan diggelen gegaan door het trekken van de trailer.![]()
Volgens de man van de ANWB zijn er maar weinig auto's echt gebaseerd op het trekken van een trailer. ook al kunnen ze het makkelijk aan zoals ze het zeggen en ze voelen niks met optrekken, toch berokken je veel schade aan de auto, zonder dat je het doorhebt.
Nou dat hadden we in de gaten.
Hij raadde ons een bus aan en tot nu toe gaat dat idd super. Hopelijk blijft dat ook zo.
eowyn04 schreef:Ik ben niet zo auto-technisch aangelegd hoor![]()
Maar we kregen op een gegeven moment eerst problemen met de koppeling.
Toen trapte we door de koppeling heen.
AFijn, gemaakt en daarna volgde er nog een aantal dingen, en bij de laatste ellende was hij schroothoop klaar.![]()
De man van de ANWB zei dat alle auto's niet echt geschikt zijn voor het trekken van regelmatig zware vrachtjes zoals trailers.
Busjes daarentegen zijn er op een 1 of andere manier meer op gebouwd, want deze worden veel in de bouw gebruikt en zijn er beter tegen bestand dan de auto's. Maar natuurlijk moeten we dat natuurlijk altijd maar afwachten.
Maar vraag me niet het fijne ervan hoor.
Net wat ik zeg, ben niet echt technisch aangelegd.
En we moeten altijd maar weer zien hoe het met deze auto gaat.
ikke schreef:Door de koppeling heentrappen betekend vaak dat er al aardig wat km op de teller staan. Laat me raden, daarna ging de aandrijfunit van de achterwielen naar 'n grootje, wellicht omdat de visco nooit vervangen was? Was het een 1.8 benzinemotor en blies je de koppakking eruit?
eowyn04 schreef:ikke schreef:Door de koppeling heentrappen betekend vaak dat er al aardig wat km op de teller staan. Laat me raden, daarna ging de aandrijfunit van de achterwielen naar 'n grootje, wellicht omdat de visco nooit vervangen was? Was het een 1.8 benzinemotor en blies je de koppakking eruit?
Heejjj een autokenner![]()
![]()
Al die dingen heeft die auto geloof ik gehad en nog meer.
Maar er stond niet eens extreem veel km op de teller hoor.
Maar net wat ik zeg, die man van de ANWB zei het. Dat hij regelmatig auto's ophaalde die kapot waren getrokken door de trailers.
Allemaal paardenmensen zei hij. Tja, of dat toeval was????
kakanox schreef:Buiten Benz vertrouw ik op Japanners, die leveren vakwerk. Taxi's worden nog wel het meest verhufterd en er worden veel kilometers mee gedraaid, en dan zie je wel zo nu en dan een ML voorbij komen en nooit een Land Rover.
Of zou het voor niks zijn dat je in 90% van de steden óf Mercedes-Benz E-klasse óf Toyota Avensis als taxi rond ziet crossen?