ikke schreef:rensju schreef:Nissan x-trail met een Ifor williams hb511.
Kom maar op!
Kom maar op wat???
[quote]
Ik verwacht(te) adviezen dat dat helemaal niet verstandig is met 2 paarden erin, ben er wel benieuwd naar.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rensju schreef:Ik verwacht(te) adviezen dat dat helemaal niet verstandig is met 2 paarden erin, ben er wel benieuwd naar.
Anoniem schreef:"Weetikveel dat je dat handmatig in moet schakelen", kreeg ik net te horen toen hij weer binnen kwam nadat hij had gekeken wat voor vrijloopnaven erop zitten
Huertecilla schreef:Handgeschakeld is onhandig maar het werkt wel altijd.
´Automatische´ hebben zowel voor als nadelen.
Huertecilla schreef:Stond vandaag een V12 Touareg met 235/85 serie MTs op de parkeerplaats in het dorp.
grondspeling gelijk en kijk dán heb je wat aan de electronische tractiecontrole!
Zó kan je zo´n bak wel gebruiken offroad hier.
RUIG! Had het dák vol modder
Anoniem schreef:Als je er nog 1 kan gebruiken dan weet je hem te vinden. Zet een paar van die banden onder een Touareg of Q7 en je hebt idd een monster met vindbare luxe
Anoniem schreef:Soms wil het oog ook wat
en qua functionaliteit een 10 die SUV's!
Eirikur schreef:rensju schreef:Ik verwacht(te) adviezen dat dat helemaal niet verstandig is met 2 paarden erin, ben er wel benieuwd naar.
Ligt maar net aan welk bouwjaar/type het is, wat voor blok erin ligt, 2WD of 4WD, banden... Zonder die info is er niets zinnigs over te zeggen bij een merk en model auto waarbij het, afhankelijk van dergelijke cruciale details, twee kanten uit kan vallen.
Anoniem schreef:Zow wat een tamme reactie, ik had eerder een heel relaas verwacht
Citaat:Bedoel je de INSA-Turbo Ranger? Die vind ik het meest lijken op de eerder genoemde General en Goodrich.
josie schreef:Wat zijn goede winter- en all weatherbanden?
Maat 16 inch of 17 inch
Huertecilla schreef:Ik weet uiteraard niet wat julie willen/verwachten van dit type banden, maar ze hebben met reden een snelheidsindicator.
Samengevat; wees HEEL terughoudend met straatgebruik van terreinbanden onder een auto zoals een Touareg.
Koop liever een set extra velgen met serieus terreinprofiel-banden dan een straatcompromis.
Anoniem schreef:De banden zijn voor dit juweelkadavertje die we gekocht hebben voor vieze werkjes en waar hoofdzakelijk de tuinman mee gaat spelen.
Anoniem schreef:Is niet echt mijn ding, die auto.
Ik ben niet zo into the lieslaarzen/waadpakken
Anoniem schreef:Ik zei toch, ik ben een verwend nest![]()
Of het moet hard over asfalt gaan.... of het gaat offroad waarbij ik er alleen maar in hoef te zitten en niks hoef te doen behalve proberen te blijven zitten en dan moet ik er met een halve hersenschudding weer uitkomen anders was het niet hefig genoeg
ikke schreef:Anoniem schreef:Ik zei toch, ik ben een verwend nest![]()
Of het moet hard over asfalt gaan.... of het gaat offroad waarbij ik er alleen maar in hoef te zitten en niks hoef te doen behalve proberen te blijven zitten en dan moet ik er met een halve hersenschudding weer uitkomen anders was het niet hefig genoeg
Ik ben blij dat ik niet met je mee hoef te rijden.
Laat mij dan maar zelf rijden in dat uiterst onbetrouwbare engelse produkt.........
Huertecilla schreef:Die dingen hadden standaard 6.5Jx15 velgen maar het lijkt of deze de optionele 16" heeft.
Maakt niet uit: 235/85x15 of 235/75x16 in MT of TrackEdge profiel isen geeft toch nog voldoende straatgrip. De MTs maken duidelijk meer herrie maar dat is bij het gebruik wat jij aangeeft niet relevant.
235/85x16 gaat waarschijnlijk vastlopen bij veel stuuruitslag.
Eirikur schreef:Huertecilla schreef:Die dingen hadden standaard 6.5Jx15 velgen maar het lijkt of deze de optionele 16" heeft.
Maakt niet uit: 235/85x15 of 235/75x16 in MT of TrackEdge profiel isen geeft toch nog voldoende straatgrip. De MTs maken duidelijk meer herrie maar dat is bij het gebruik wat jij aangeeft niet relevant.
Hmmzz... het kan best dat ik ergens onderweg iets gemist heb, maar qua bandenmaat ben ik bij de Frontera nog niet anders tegengekomen dan 235/75/15 (type X, tot '99) en 245/70/16 (type Y, > 2000).
Eirikur schreef:Huertecilla schreef:Die dingen hadden standaard 6.5Jx15 velgen maar het lijkt of deze de optionele 16" heeft.
Hmmzz... het kan best dat ik ergens onderweg iets gemist heb, maar qua bandenmaat ben ik bij de Frontera nog niet anders tegengekomen dan 235/75/15 (type X, tot '99) en 245/70/16 (type Y, > 2000). Valt trouwens nog niet mee ook om er (gebruikte) velgen voor te vinden. Die 6.5Jx15 lukt nog wel, maar je gaat nat op de ET38. Uiteindelijk ergens op de sloop een setje weten te scoren en mooi op laten knappen voor de winterbanden.