ikke schreef:Yellomofoon schreef:Ik rij met een Freelander HSE voor onze Ifor HB506 deluxe, heb 1x met 2 paardjes gereden (paardjes van 1.58 & van 1.62) en dat voelde ik wel aan de auto, maar volgens de berekeningen mocht het nog wel...
Ik doe dat ook niet meer omdat ik me toch veiliger voel als ik nog wat overschot qua laadgewicht heb.
Dus nu ga ik op wedstrijd met mijn paardje van 1.58 en dat voel ik eigenlijk niet aan de auto.
Trailer is gewogen op 877kg
Freebee I of Freebee II?
Freebee I mag maar 2000kg trekken, dus met 877kg trailer houdt je dan nog 1123kg over. Dat is niet veel voor twee paarden.
Tweede versie van de 1, en inderdaad, maar waren ook maar 2 kleine en fijne paarden, maar zoals gezegd doe ik dat ook niet meer omdat ik het voelde aan de auto. En ook vriendin van het paard van 1.62 heeft er nu een gekocht van 1.68 (3jarige) dus die gaat onze trailer niet op omdat we de kleine 2paards hebben!
Kan het me niet voorstellen. Knappe chauffeur die hem er dan uit krijgt. Niemand die de eventuele volgorde voor de uitleesprocedure kent van de OBDlink?

Heb een fijne open Omega die de anderhalfpaardstrailer met 1 paard (uiteraard) prima trekt. Maar, nu wil ik graag met 2 paarden op stap kunnen en ben dus op zoek naar een auto die dat ook kan en wil. Ik heb alleen echt een vreselijke autoleek, die dingen moeten je van A naar B brengen en gewoon rijden. Welk merk en type dus 2000 of meer trekken mag heb ik echt geen idee van en dat maakt het vreselijk lastig zoeken op al die verkoop sites. Daarnaast, ik heb een bedrijfje in de paarden en wil de auto dus ook graag op grijs kenteken gaan rijden, lijkt me ook niet met elke auto zo maar mogelijk?
", kreeg ik net te horen toen hij weer binnen kwam nadat hij had gekeken wat voor vrijloopnaven erop zitten