Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
1Boefje schreef:Ik zag gisteren op de A58 dus echt een 2 paardstrailer met een 206!! ervoor!!!
Man, heb je dan een gaatje in je kop of wat??
Nu was het overigens niet te zien of er een paard in stond, maar dan nog...........
Huertecilla schreef:1Boefje schreef:Ik zag gisteren op de A58 dus echt een 2 paardstrailer met een 206!! ervoor!!!
Nu was het overigens niet te zien of er een paard in stond, maar dan nog...........
Met 90 uiteraard want de maximum snelheid moét je rijden om geen gevaar te zijn
Zonder belading is het overigens heel wel mogelijk mínderdan menig ´correcte´ combi mét
Citaat:Zo zie je maar Ikke.
Die 80%-regel is zonog niet
voor de modale piloot.
1Boefje schreef:Ik zag gisteren op de A58 dus echt een 2 paardstrailer met een 206!! ervoor!!!
Kirrr schreef:Frosti, ik je andere topic mocht de auto maar 1400 kg trekken en op papier weegt hij 1200 kg.
Dus ga je al snel over de limiet. Het gewicht van je trailer lijkt me ook niet helemaal realistisch.
Al ga je nog net onder de max blijven,dan mag dit op papier een goede combi lijken. Je gaat in de praktijk al snel ervaren dat dit geen veilige en geen aangename combinatie is.
Met zulke dingen is het niet de bedoeling om de limiet te gaan opzoeken naar mijn idee.
Maar is voor iedereen natuurlijk een persoonlijke keuze, maar al 2x per maand op stap moet met 2 paarden en je steeds tegen de limiet aan zit, dan zou ik voor een andere optie kiezen.