Lieser schreef:Zonnetje81 schreef:Volgens mij sla je door. Jezelf op water en brood zetten heeft niks te maken met een paard als gebruiksvoorwerp zien
Eens. Sterker nog, als je nu al voor maximaal 100 euro per maand moet eten, waar ga je dan een evetuele dierenartsrekening van betalen?
Ik heb inderdaad een flinke pot opgebouwd, dat heb ik altijd gedaan, en raad ik iedereen ook aan.
En het is maar tijdelijk. Ik ben vlak voor de zomer van baan gewisseld en heb toen flink in de uren ingeleverd met mijn nieuwe baan, mijn loon werd in 1 klap hierdoor gehalveerd. Echter heb ik vanaf december weer volop uren gemaakt (en weer een vast, fulltime contract gekregen) dus eind deze maand krijg ik gewoon weer een volwaardig loon. Is het even vervelend geweest dat 4 a 5 maanden heel krap zat. Ja, maar ik wist dat het maar tijdelijke was. En had voor de pony voldoende geld opzij.
En water en brood viel wel mee. Lange leven de groente uit eigen tuin en altijd al weinig vlees/vis hebben gegeten. Ook snoep ik weinig. Dan gaat het wel.