Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
barbara1970 schreef:Sterkte meis!!!
In Rotterdam zit een bedrijf wat paarden cremeert en nee ponies gaan er echt niet in stukken in.
Wij hebben ervaring met deze mensen en eerlijk waar alles was keurig geregeld, klasse.
Over de verzekeringspaarden, in mijn handelstijd kreeg ik ze bij bosjes aangeboden, veel van deze paarden worden verkocht naar Engeland voor goed, omdat ik veel paarden naar Engeland verkocht had ik er veel vraag na, walgelijk vond en vind ik het.
Ik heb me er nooit toe verlaagd, geld verdienen oke maar niet over de rug van een ander.
Ik heb het wel eens vaker aangegeven in topics, veel eigenaren van paarden denken dat hun lieveling geslacht word maar dat is vaak niet waar, deze paarden gaan de handel weer in, als je dit vantevoren weet ,geen probleem.
Wist je dit niet, foute boel want dat hoort niet.
Ik kan moeiteloos uit me hoofd handelaren opnoemen die contracten hebben met verzekeringen, 1 daarvan is iemand die werkzaam is bij de FNRS en eerlijk gezegd vind ik dat gewoon niet kunnen.
Maar goed dit gaat al jaren zo en tenzij verzekeringsnemende dit toelaten, zullen anderen geld verdienen over de rug van afgekeurde paarden en nietswetende eigenaren.
sterkte. barbara1970 schreef:Het schijnt dat vroeger paarden die afgekeurd waren een brandmerk kregen, een p of een a als ik me niet vergis.
Gelukkig mag brandmerken niet meer maar er zou wel iets kunnen komen die aan eventuele kopers laten zien dat deze paarden afgekeurd zijn, bv registratie van chipnummers of zo.