Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Stel dat je per week per stal twee kleine balen hooi en twee balen stro gebruikt

kimmie261 schreef:nee harde les is het zeker gewest ja...
kimmie261 schreef:nee tis alles behalve een vetpot,is kei en kei hard werken voor noppes,daarnaast heb je altijd het idee dat mensen die stalgeld betalen vinden dat jij op hun zak leeft..
Kendra schreef:Het is natuurlijk de moeite van het proberen waard omdat je kunt huren, dat vermindert het risico toch wel aanzienlijk!
Maar iedereen heeft gelijk, een vetpot is het niet. Ook de suggesties die worden gedaan om aanvullende inkomsten te verwerven, zijn leuk bedacht maar leveren meestal weinig op. Wij hebben een mooie accomodatie thuis en mensen vragen vaak waarom wij de boel niet meer exploiteren. Het antwoord is simpel: omdat het netto niks oplevert. Stel je voor dat er bij ons in de winter 100x iemand komt om in de binnenbak te rijden. Als ik daar 3 euro per keer voor vraag, heb ik 300 euro. Als ik dan kijk hoeveel drukte het is om dat allemaal te regelen....denk er niet aan!
Handel klinkt leuk, maar dat begint met investeren - en je moet dan wel zeker weten dat jij degene bent die in korte tijd waarde aan een paard kan toevoegen.
is immers nooit te controleren door de BD hoeveel uur hij die hal onderhands verhuurt), en op maand basis tikt het lekker aan. Vooral omdat hij er weinig extra werk van had.