Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Linda_love_U schreef:Het kan via de verzekering maar dat wilden ze niet.
beantsje schreef:Linda_love_U schreef:Het kan via de verzekering maar dat wilden ze niet.
Nee natuurlijk niet, ik zou het uit principe ook niet willen!
1. Als zij het claimt, erkent ze aansprakelijkheid, terwijl ze dat hoogstwaarschijnlijk niet is.
2. Jij bemoeit je nu met haar verzekering. Als jij iemand aansprakelijk stelt, is het haar, en niet haar verzekering! Of zij verzekerd is, is jouw zaak niet.
3. Misschien heeft ze wel een eigen risico? ook heel gebruikelijk!
Om maar aan te dringen op claimen, terwijl ze feitelijk helemaal niet aansprakelijk is, vind ik dan ook heel brutaal.
KiWiKo schreef:en maar klagen dat de premies omhoog gaan
mirgino schreef:Linda_love_U schreef:Het kan via de verzekering maar dat wilden ze niet.
waarom wil ze dat niet?
vind het beetje raar dat wanneer jij een fout maakt ,door een deken niet goed op een paard te leggen of weet ik veel wat, dat je dat dan niet via jouw AVP wilt laten vergoeden.
als ik bij een stalgenoot z`n paard een deken niet goed op zou doen en deze zou kapot gegaan zijn omdat hij erin kon gaan staan ,dan zou ik proberen om via mijn verz die deken vergoed te krijgen.
. Ik vind het trouwens veel geleuter voor een gewone deken. Een ultraduur deken ofzo, maar dit was er toch 1 van BR? Bij mijn weten zijn die niet extreem duur. Ik zou gewoon een nieuwe gaan halen, zulke dingen gebeuren! mirgino schreef:KiWiKo schreef:en maar klagen dat de premies omhoog gaan
dat is een loze opmerking![]()
als zoiets gebeurt ,ga niet moeilijk lopen doen ,je bent ervoor verz ,erken je fout.
bah, ik ben blij dat zulke dingen hier netjes opgelost worden.
mirgino schreef:dan ben jij zeker die andere kant?
de verzekering?
KiWiKo schreef:ja
KiWiKo schreef:mirgino schreef:dan ben jij zeker die andere kant?
de verzekering?
nope de premiebetaler ben ik......... denk daar maar eens over na
Linda_love_U schreef:Aangezien ze dus bij dat hoofdstel ook niet moeilijk deden en het gewoon vergoedde en ze helemaal geen onderzoeken deden.
Linda_love_U schreef:Vind t toch erg prijzig worden als die deken iedere keer kapot zou gaan.
Heb er nu 1 gehaald een nieuwe en was in de aanbieding 65 euro
normaal zat deze dus op 80 euro

mirgino schreef:KiWiKo schreef:nope de premiebetaler ben ik......... denk daar maar eens over na
jezus wat een zeikerd ben jij zeg!!!
ik ben ook premie betaler![]()
maar als er iets stuk gaat door mijn toedoen dan word dat geregelt!!
beantsje schreef:Linda_love_U schreef:Aangezien ze dus bij dat hoofdstel ook niet moeilijk deden en het gewoon vergoedde en ze helemaal geen onderzoeken deden.
"ze"? Ik wist niet dat jij de zaken met de verzekering van je vriendin regelt? En is dat dezelfde vriendin als de verzorger? ik blijf erbij, ik vind het erg brutaal om dit even voor haar te willen regelen.Linda_love_U schreef:Vind t toch erg prijzig worden als die deken iedere keer kapot zou gaan.
Heb er nu 1 gehaald een nieuwe en was in de aanbieding 65 euro
normaal zat deze dus op 80 euro
Tja, paarden kunnen duur zijn...it's all in the game...