.. Uiteraard werd er dan goed voor me paardje gezorgd door een vriendin
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. Uiteraard werd er dan goed voor me paardje gezorgd door een vriendin

Dus het is niet zo, dat zij zich een beetje schoolziek voordeed, maar met een aspirientje in je lijf zakt de koorts even flink en dan voel je je net even beter en toen is ze gaan rijden en daarna haar bed weer ingegaan. Ach, ik snap alle argumenten wel, geef mijn dochter zéker de juiste normen en waarden mee, maar vind dat een enkel keertje zoiets beslissen (door mij) niet meteen betekent dat het kind ontspoort en later geen arbeidsmoraal heeft. Hoeveel ouders vertrekken niet een dagje eerder op wintersport of zomervakantie en melden hun kind dan ziek ?? Dat vind ik dan weer belachelijk (als ouders kun je gewoon je vakantie in de vakantie plannen).
.
)

, soort inhaalslag leek het wel
).
Armani88 schreef:ziek of niet ziek ik vind het een plicht om naar stal te gaan, maar rijden doe ik niet !
Yorghos schreef:Armani88 schreef:ziek of niet ziek ik vind het een plicht om naar stal te gaan, maar rijden doe ik niet !
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Cheveyo schreef:super die motivatie inderdaad
en het zitten en hangen op school is veel intensiever en vraagt veel meer van je lijf dan de energie die je lijf nodig heeft bij een priveles
Roosje1987 schreef:Ik vind dat je het zo goed doet hoor! Het is fijn dat je dochter zo gemotiveerd is en iets heeft waar ze zich voor wil inzetten. Een dag school is niet te vergelijken met even paardrijden. Vaak word je op school van de lucht en het stilzitten nog zieker. Even de buitenlucht in is dan juist veel beter. En ach, wat maakt het uit wat anderen er van vinden? Jullie weten zelf toch het beste wat goed is voor je dochter?