Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Negatief verkoop advies wordt in de volksmond nog altijd afgekeurd genoemd
Maak ik mezelf ook schuldig aan moet ik bekennen
Karoliefje_ schreef:Simply zou kreupel lopen op de harde ondergrond, dus in een echt goede bak waren er weinig problemen. maar met harde ondergrond liep ze onregelmatig. Dit was blijvend, is ons verteld
Karoliefje_ schreef:Een recreatie paard verdiend geen naam als sportpaard, en hoort daar ook niet thuis.
Karoliefje_ schreef:Ik bedoel dat Simply medische gebrekken heeft en daardoor de sport voor haar erg zwaar kan zijn. Wij verzekeren onze paarden niet, dus wij hebben niks uitgekeert gekregen en dat hoeven we ook niet. Dus het is niet zo dat ze vanwege verzekeringen niet meer in de sport mag lopen. Alleen als de DA aangetoont heeft dat er gebrekken zijn betekend het dan het paard eventueel pijn kan hebben, persoonlijk vind ik dan dat een paard niet op hoog niveau getraint moet worden. Tenzij ze natuurlijk zuiver loopt, maar dan zou de eigenaar van Simply toch moeten kunnen aantonen dat de gebrekken weg zijn?
Klara16 schreef:Dat hebben ze toch aangetoond?
Ze zijn ermee op wedstrijd geweest en hij loopt gewoon goed.
Rest mij de vraag waarom jij het nodig vindt om het paard van een ander met naam en toenaam op Bokt te zetten en te gaan vertellen dat hij sportongeschikt zou zijn. Zonder enig bewijs.
Kan je ons dan vertellen op welke aandoening hij indertijd is afgekeurd? Wat stond er op de foto's/echo's die toen gemaakt zijn? Als die niet gemaakt zijn is het onmogelijk dat het paard definitief is afgekeurd, dat kan niet op alleen de kliniek.
Je hebt je indertijd laten inpakken toen hij verkocht werd, omdat je geen plaats meer had door je nieuwe paard dat al gekocht was. De kopers hebben daarvan geprofiteerd. En nu zet jij het hen betaald door hier voor heel paardenkennend Nederland te gaan verkondigen dat het paard waardeloos zou zijn.
Ik blijf het erg vinden dat Bokt zich op deze manier leent voor het uitvechten van persoonlijke vetes. Hoop dat het mij nooit overkomt...
(als je met concrete bewijzen komt dat het dier echt afgekeurd is wordt het een ander verhaal natuurlijk. Maar als die er waren hadden we ze intussen wel gezien denk ik zo)