Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ilona1980 schreef:nou eindelijk eens iemand die ons snapt
twinducklin als we per 1 november weg wilden ,moesten we het voor de 20ste oktober opzeggen.
dus we hadden geen maand de tijd

runningkawa schreef:wat maakt dat uit van af waneer je geen vader hebt?
Mijn vader is ook overleden toen ik 9 was, maar met je 30 (en hopelijk ook eerder) kun je toch wel je eigen dingen regelen?
Of vader nu nog leeft of vroeg is gestorven, dat staat er toch helemaal buiten?
Heeft toch niks met dit voorval te maken?
En ik snap heel je verhaal goed, maar hij had veel betere antwoorden gekregen als het verhaal vanaf het eerste moment duidelijk was geweest.
Vanaf het eertse moment dat dit verhaal is begonnen in oktober met een stalverhoging. Waarom komt dat ergens halverwege ff aan de orde?
Want nu is het een bij elkaar geraapt verhaal omdat het lijkt omdat je je "gelijk" niet krijgt en dat zo probeert te gaan halen....
Ik blijf erbij....zou willen dat de stalhouder eens inlogde...
Zou dit ooit een zaak worden. tip, type in een keer een duidelijk verhaal waarin alle belangrijke dingen staan, ipv alles later bij elkaar grabbelen
ilona1980 schreef:en ik wilde niet in details treden ,maar blijkbaar moet dat hier om jezelf betr te kunnen verdedigen volgens jouw
Prrrr schreef:Het lijkt me verstandig met deze informatie in het achterhoofd te proberen de situatie in alle redelijkheid op te lossen.