Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Succubi schreef:Als ik het goed begrijp heb je gewoon je paardje terug?
Of gaat de trainer in kwestie nog het paard opeisen?
(klinkt wat bot zo in letters maar ik hoop dat het zo goed eindigd)
Succubi schreef:Tggg HIJ stelde het het verkopen van het paard alsmaar uit.
HIJ had helemaal niet iets wat hij kon/mocht verkopen.
Vaag hoor, dat je zo kan denken over iemand anders zijn paard, terwijl je de kans krijgt om hem over te kopen.
Nou, eind goed al goed
pink_lady schreef:( voor jullie is het natuurlijk ook niet leuk, maar als je door de ogen van het paard zou kijken is hij toch wel zijn baasje kwijt... diegene heeft hem wel lang gereden... emotionele schade... )
Alane schreef:en nu maar afwachten of de man de gemaakte kosten niet in rekening gaat brengen...
Vind het ook niet kunnen dat die stal zo het paard meegegeven hebben aan wild vreemden die zomaar het paard opeisen...
Anneke schreef:. We hadden ook aangifte kunnen doen..
GamblersCup schreef:Alane schreef:en nu maar afwachten of de man de gemaakte kosten niet in rekening gaat brengen...
Vind het ook niet kunnen dat die stal zo het paard meegegeven hebben aan wild vreemden die zomaar het paard opeisen...
Dit bedacht ik me ook net.
En hoezo hij kan het paard absoluut niet terugeisen "en dat weet hij"? Als hij snugger is, weet hij dat hij een héle goede kans maakt het paard terug te krijgen! Hij heeft verdorie 2,5 (!) jaar alles voor je paard betaald! Ik zou zelf wél zorgen dat ik een vergoeding of het paard kreeg eerlijk gezegd, na zo'n tijd van er geld en tijd instoppen.