mn paard verkopen of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PBA_

Re: mn paard verkopen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:05

DianneF schreef:
haha dat kan ook natuurlijk....
maar ik stond net onder de douche.. en toen werd me het duidelijk... weetje wat het is...
als ik bv. op vakantie ben, dan mis ik trippel... om hem lekker te poetsen en knuffelen, enz.. maar het rijden mis ik niet (echt) :| dus tja.. wat moet je hier weer mee?!

Op deze grond heb ik mijn paard wel verkocht. Was mijn maatje maar qua rijden was het het niet voor mij. Tuurlijk mis ik hem nog steeds al is het nu al 5 jaar geleden maar het was een goede beslissing ben nu blij met mijn huidige paard. Je kan altijd nog overleggen of je hem nog eens mag opzoeken. Maar je hebt hem niet alléén als maatje toch je wilt er ook iets mee.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 19:27

hmm... ik denk echt wel dat je nog wat uit hem kan halen hoor als je hem echt een kans geeft en net zoals zeeuwtje zegt gewoon eventjes een paar maandjes aankijken. echt waar een paard is goud waard het is zoals je zegt je maatje maar qua rijden niet als je hem gewoon even flink zijn ding laat doen misschien komt daar nog wel wat uit Knipoog:P

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:45

moeilijk situatie.

ik had hiervoor een super pony, ook mijn maatje. reed haar al zo'n 7 jaar, waarvan ze 4 jaar van mijzelf was.
maar ze kreeg artrose... en ik kon eigenlijk alleen nog maar met haar buitenrijden.
ik vond het paardrijden niet meer leuk en ging met steeds minder plezier rijden.

uiteindelijk een goed nieuw plekje voor haar gezocht. heb wat gejankt, maar ben nu blij dat ik toen die moeilijke keus heb gemaakt.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:18

en heb je al deze moeilijke keuze kunnen maken?

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 19:39

nou ik hou trippel voorlopig toch nog wel...
ik heb laatst tips en les gehad van iemand anders en dat ging erg goed.. kan nu weer verder en heb er weer zin in.. ik weet niet of dat voor lang blijft, maar er zit iig weer vooruitgang in.. Haha!
en ik moest laatst een paar dingen doen met een jong paard, en toen besefte ik me echt dat je echt alles weer opnieuw op moet bouwen met een ander paard..de hele band, al het vertrouwen...
en die band wat ik met trippel heb is me echt te sterk om dat zomaar weg te gooien...
ik ben er dus achter gekomen dat ik er nog te gek mee ben om hem weg te doen... Knipoog (gelukkig)

dus voorlopig.... blijft trippel nog lekker van mij Haha!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:51

DianneF schreef:
ik heb laatst tips en les gehad van iemand anders en dat ging erg goed.. kan nu weer verder en heb er weer zin in.. ik weet niet of dat voor lang blijft, maar er zit iig weer vooruitgang in.. Haha!
en ik moest laatst een paar dingen doen met een jong paard, en toen besefte ik me echt dat je echt alles weer opnieuw op moet bouwen met een ander paard..de hele band, al het vertrouwen...
en die band wat ik met trippel heb is me echt te sterk om dat zomaar weg te gooien...
ik ben er dus achter gekomen dat ik er nog te gek mee ben om hem weg te doen... Knipoog (gelukkig)

Goedzo meid!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 20:51

Haha!

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 21:24

DianneF schreef:

Gelukkig maar voor jullie beiden. Een goede band met je paard krijg je niet zomaar hoor Haha!

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 21:59

super! dat je het blijft proberen bent benieuwd hoe het verder zal gaan