zondag voor paard kijken alleen vrouw verandert de prijs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PienZ

Re: zondag voor paard kijken alleen vrouw verandert de prijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 21:04

Nou serieus ik zit net op marktplaats te kijken en het paard waar we dus in de eerste instantie zijn geweest word weer te koop aangeboden. Dit keer niet door de vrouw maar door hemzelf. Ik snap hier geloof ik echt helemaaal niets van. Overigens het 2de paard waar we zijn geweest doen we niet me vader twijfeld te erg en twijfelen is niet goed.

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 22:00

Ik heb hem gemaild wat zijn bedoeling nou van het hele verhaal is en wat hij nou wilt aangezien wij kosten gemaakt hebben hij afzegd en nu het paard weer te koop aanbied. Kreeg meteen mail terug dat hij het paard graag aan ons verkopen wil en door de situatie het even zo liep ook wilde hij wat van de vraagprijs halen voor de kosten die gemaakt zijn en of we nog steeds intresse hadden. Wat moet ik hier nou weer mee me vader zei meteen ik haal hem op en ik twijfel vertrouw het zaakje niet

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:10

Al met al vind ik het een heel raar verhaal..
Ik zou het gewoon naast me neer leggen en verder kijken..

Stel je voor dat die man het paard van zijn 'vrouw' verkoopt.. dan kan je er nog een hoop gezeik mee krijgen..

En geloof me, er zijn zoveel leuke paarden in het land..

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:12

als hij hem wil verkopen moet hij zowiezo iets van de prijs af doen en mag hij hem komen brengen zou ik zeggen.
dalijk maak je weer kosten voor een trailer en gaat het hele feest weer niet door.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:15

Ben benieuwd hoe het afloopt, sorry ben benieuwd ik bedoel nieuwschierig Bloos
Laatst bijgewerkt door BertBaley op 16-07-07 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 22:18

femmefatale1 schreef:
Al met al vind ik het een heel raar verhaal..
Ik zou het gewoon naast me neer leggen en verder kijken..

Stel je voor dat die man het paard van zijn 'vrouw' verkoopt.. dan kan je er nog een hoop gezeik mee krijgen..

En geloof me, er zijn zoveel leuke paarden in het land..

Dat was het hele probleem het paard was niet van de vrouw die hem eerst te koop aanbood maar van de man zelf daarom begon het gezeur dus ook. Even goed de topic doorlezen daar kan je alles in vinden Knipoog

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 22:19

loulou schreef:
als hij hem wil verkopen moet hij zowiezo iets van de prijs af doen en mag hij hem komen brengen zou ik zeggen.
dalijk maak je weer kosten voor een trailer en gaat het hele feest weer niet door.

Van de prijs deed hij zelf al wat af dat heeft hij me net gemaild maar ik weet niet me vader wil gaan ik twijfel ik vertrouw het allemaal niet zo daarbij wil ik het paard nog steeds laten keuren helemaal nu.

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:22

Hoezo vaag!!
Maar als ik het dus goed lees en begrijp, is je vader nu van plan dat paard alsnog op te halen?
En dat keuren? Zoals je eerder had gezegt, wou je dat laten doen en toen haakten ze af..

cellibelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:30

wat een heel raar verhaal Verward ,wat moet je ermee? Blond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 23:00

idd een heel vaag verhaal, blijf het even volgen

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 23:04

_Jorien_ schreef:
Hoezo vaag!!
Maar als ik het dus goed lees en begrijp, is je vader nu van plan dat paard alsnog op te halen?
En dat keuren? Zoals je eerder had gezegt, wou je dat laten doen en toen haakten ze af..

Nu ineens mailde hij dat het keuren dus geen probleem was en dat hij daarom de koop niet afgezegd heeft maar door de problemen die hij met ze ex had want het was niet eerlijk dat zij haar paard kon houden en hij niet en dat hij ons had willen mailen of we hem nog wilde maar dat niet durfde. Ik heb de mailtjes nog wil ze best plaatsen maar wil even morgen afwachten als me vader hem gebeld heeft. Was ook zoiets ik vroeg ze nummer vorige week aan die vrouw die kreeg ik niet hij mailde me wel en ineens kreeg ik net wel via de mail zijn nummer Gestoordmet het verzoek of mijn vader hem morgenmiddag wil bellen. Als het aan mij alleen gelegen had had de hele koop echt niet doorgegaan het is omdat mijn vader altijd goed vertrouwen in mensen heeft gek van het paard was maar als ik alleen moest beslissen had ik het wel geweten eigenlijk. Ik heb wel tegen mijn vader gezegd mocht hij dit keer zijn afspraak nakomen word evengoed het paard gekeurd.
Een vriendin van mij zei dat ik tegen die man over het keuren verder niets moest zeggen en gewoon de Da mee moet nemen daarheen zodat hij voor het blok gezet word maar of dit nou wat is.

mkvdiest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 23:15

da meenemen lijkt me opzich wel goed idee, dan weet je gelijk of het paard goed is. maar in deze situatie misschien ook wel slim om niet alleen klinisch te laten testen maar het hele pakket Lachen
Ik heb bij de koop van mijn eerste paard ook veel problemen gehad, mensen die moeilijk deden over hele verkoop gebeuren, heb oplaatst bijna beslag laten leggen op hem en toen is alles toch nog gelukt, dus voorzichtig aan en gewoon lekker DA meenemen zou ik zeggen!

Wat is trouwens de URL van de marktplaats advertentie? ben benieuwd wat voor paardje het precies is:)

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 23:43

Mkvdiest ik pb je die eventjes goed

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:08

Tja als je vader al helemaal verliefd is en dit het paard van zijn dromen is. Dan ga je ervoor, het paard kan er verder ook niks aan doen dat zijn eigenaren er even een chaos van maken. Dus gewoon laten keuren en hup ophalen.

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 09:43

Mn vader gaat hem vandaag bellen als hij gebeld heeft zal ik wel even melden wat er gaat gebeuren

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:52

Oke, ben benieuwd!
Van die dierenarts vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee. Als die nergens vanaf weet, krijgt hij ook niet de kan s om af te haken...

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:37

ik ben ook wel benieuwd hoe dit afloopt.
Laat je het paard dan alleen klinisch keuren?
Ik zou persoonlijk ook voor rontgologisch (of hoe je het ook schrijft) gaan, en helemaal na zo'n raar verhaal.
De DA meenemen naar de plaats zelf is denk ik een verstandig belsuit.
De koop (als deze doorgaat) ook op papier laten bevestigen met eventueel een aantal voorwaarden.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:44

Nou, ik ben benieuwd! Wel jammer dat het andere paardje waar je bent wezen kijken niks was. Al snap ik heel goed dat je met zo'n grote paps een groot paard wilt Haha!
Dit paard was wel heel groot he? Ik hoop dat die man niet weer zo vreemd gaat doen, maar ik denk dat jullie wel verstandig genoeg zijn om er op tijd van af te zien.
Succes ermee!

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:47

Wat eeen verhaal zeg! Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt.

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:52

Dit is een verhaal!
Maar ben het wel met toverpaardje eens,als het het paard van zijn dromen is.....
Ik zou denk ik de VA en een trailer meenemen als hij dan goedgekeurd is gelijk inladen Knipoog Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 15:04

poeh wat een verhaal, ik ben benieuwd, en idd gelijk inladen als hij goed is gekeurd, anders veranderd hij straks weer van gedachte

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 15:11

inderdaad, een heel verhaal, en zeer apart, en een beetje verdacht.
Zodra de da het paard gk, zou je zeggen, dat het inderdaad de privesfeer is geweest,
Ik zal voor jullie duimen. succes!!

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 15:12

Mijn vader en ik hebben er vanmiddag voordat hij naar ze werk ging even goed over gesproken. Wij willen dus een da meenemen zonder dat hij dat weet dat ziet hij ter plaatse wel ten tweede willen we een koopcontract en hij heeft zelf al aangegeven de kosten die gemaakt zijn van de vraagprijs af te willen trekken dit heb ik ook zwart op wit in een mail van hem. Daarbij wil ik het paard ter plaatse laten keuren en tevens nog is thuis rontgoligisch laten keuren. Ik krijg mn vader niet op andere gedachten en die wil het paard hebben. Maar als deze man ons weer in de maling neemt dan schakel ik dit keer dus wel een advocaat in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 15:13

dan zou ik dat idd ook doen, je hebt al gebeld toch? dus er staat een melding?

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 15:16

Jep had me vaders advocaat wel al gesproken voor advies heb dit de man ook gemaild toen. Maar als hij dit keer weer geintjes flikt ga ik het dit keer dus wel hard spelen.
Mn vader had echt alles al geregeld en toen flikte hij het af te zeggen nou serieus als hij dit keer dat weer flikt dan zwaait er wat haahaha