stalling niet betaald en nu?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Re: stalling niet betaald en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 21:33

Ik heb net het hele topic gelezen, en bedacht me ineens dat die pony's waarschijnlijk ook zo nu en dan door een hoefsmid/dierenarts bezocht moeten worden. Ik weet niet hoe dat in jouw regio meestal is geregeld, maar hier nemen veel mensen hun hoefsmid 'mee' naar hun nieuwe stal, dus misschin zou je hun nieuwe stallingsplaats via zo'n weg kunnen proberen te vinden?

chantal1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 10:38

ik regel altijd alles. Ik zorg dat er om de 7 a 8 weken een hoefsmid is en regelmatig een dierenarts komt. Verder staan de nummers van "mijn"dierenarts en hoefsmid op het bord die ze kunnen bellen als er iets gebeurt. Bijna iedereen gebruikt dat ook altijd.

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:18

hoi, ik heb het bokje: pleidooi voor het paard aangeschaft. Daar staat in wat een stalhouder en paardeneigenaar verplicht zijn om te doen. ook standaardcontracten. handig boekje voor jou denk ik!
Succes!

chantal1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 16:29

rakni schreef:
hoi, ik heb het bokje: pleidooi voor het paard aangeschaft. Daar staat in wat een stalhouder en paardeneigenaar verplicht zijn om te doen. ook standaardcontracten. handig boekje voor jou denk ik!
Succes!

Goed idee maar ik heb al contracten opgesteld met algemene voorwaarden, met precies vermeldt wat ik doe en wat ik van de "klant" verwacht.