Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
paintedblack schreef:wie zegt dat het een meisje is ?
ik denk dat het best een vent met andere bedoelingen kan zijn pedo , oplichter misschien of gewoon een fantast
Ben benieuwd, heb ook gevraagd waar de paarden staan
Kan ik altijd nog ff langsrijden
Ylana schreef:Zie reactie's boven je...
twister42 schreef:Ylana schreef:Zie reactie's boven je...
tja ik zag ze ook maar ik was even aan de telefoon toen ik begon met typen, daarom staat er een extra regel onder.
Ylana schreef:Zie reactie's boven je...
[/quote]
slimmerik schreef:Wie het ook is....die hángt via IP-adres....![]()
Hopen maar dat het helpt allemaal en dat MP de advertenties schrapt
darkadia schreef:Op sommige advertentie's van haar, zijn echt al hoge bedragen geboden.
annie6 schreef:darkadia schreef:Op sommige advertentie's van haar, zijn echt al hoge bedragen geboden.
Voor die psg hengst vroeg ze maar €7500,-
normaal koop je zo'n paard niet voor dat bedrag

splash1999 schreef:en die gene is al een maand bezig zo op deze manier.
Ik denk eerder aan een echte oplichter dan aan een kind of een pedo. Maar aan een persoon die paarden verkoopt puur door hun fantastiche papier. Wie opgelicht gezien heeft weet wat ik bedoel. Mogelijk heeft ie niet eens paarden in het bezit. Een kind zal het niet snel zijn aangezien deze advertentie's €6,- per stuk zijn, ze kunnen hun zakgeld goed genoeg gebruiken. Voor de advertentie met de verzorgers heb ik mijn twijfels van hoe en wat.
dat paarden van dat caliber verkocht wordt op mp is zeker
oeps ben ik dan uit het stenen tijdperk. Sorry overheen gelezen. dacht echt dat het nog betalen was Ilzas schreef:Ja maar die biedingen kunnen ook net zo hard onzin biedingen zijn. Je zit toch nergens aan vast. Kan ook voor de grap wel eens 10 mille gaan bieden.

Rl_PrincEsS schreef:Bel haar even het nummer staat er ook bij!