MalPaarden schreef:Didoo schreef:Ja maar zo gaat het ook met dr paarden, eerste zijn ze niet te sturen, en nu opeens wel! het is allemaal zo makkelijk tegenwoordig
UHMM TRAINIG
binnen een paar uurtjes?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MalPaarden schreef:Didoo schreef:Ja maar zo gaat het ook met dr paarden, eerste zijn ze niet te sturen, en nu opeens wel! het is allemaal zo makkelijk tegenwoordig
UHMM TRAINIG
Rijan_ schreef:sorry hoor maar ik vin het nergens over gaan !!!!!!!!!!!!!!
bijna heel bokt loopt weer mee![]()
![]()
![]()
somige mensen

Citaat:niet echt makkelijk met rijden
Citaat:Er mag alleen geen buitenrit mee gemaakt worden, omdat die merrie heel moeilijk is buiten en die ruin die wil nog weleens een gemene bok geven
Citaat:Wij zoeken 2 verzorgsters omdat we er nog een jaarling bij hebben en daar ook heel veel aandacht aan moeten besteden

LadyElmira schreef:samantha21 schreef:SONY SONY HEEFT EEN POONIE. Sorry, ik heb een gekke bui..komt denk ik door de TS. Die maakt ons allemaal aan het lachen
Lady Elmira: kijk je een beetje uit met wat je zegt? Dalijk ben jij het haasje!
en dat voor maar € 25 per week !
TERWIJL HET ECHT WAAR IS!! 
SONY schreef:Werkelijk waar, lees het topic eens door, dat de TS onzin uit kraamt dat was alang duidelijk.. maar sommige berichten van lezers slaan ook totaal nergens op, sorry dat ik het zeg, ik stoor me ook aan de TS maar ook aan sommige posters. Kom op zeg je kan wel blijven roepen PENNY PENNY PENNY word je daar zelf beter van ofzo of wil je daar mee aangeven dat jezelf geen penny bent? Ik weet het niet maar waarom jezelf verlagen tot het nievau van de TS?

( dan leren ze ook weer wat nieuws
) Silence schreef:Maar wederom een stille TS

maar de helf van bokt begrijpt het niet en dat is jammer
Rijan_ schreef:Didoo daar voor hoef nog niemand af te kraken je kan die gene op smins wat bij leren of vertelen dat ze er wat aan hebben( dan leren ze ook weer wat nieuws
)
Silence schreef:Maar wederom een stille TS
Karin_deB schreef:@ Ts. ten eerste zou het helpen als je je advertentie gewoon wat netter en opgebouwder schreef. Zelfs een 14 jarige kan dit, want op deze manier kom je kinderachtig over en is het amper te volgen. Hier zullen niet veel mensen op reageren.
)