Lynn_Nikita schreef:dat bedoel ik helemaal niet , ik zeg niet dat de lessen per uur te duur zijn hoor
ik zeg alleen dat ik bij dat pakket voor examen heel veel bnetaal, en als je op site van cbr kijkt, dan zie je wat de kosten van het examen zijn, alleen exl de rijlessen, alleen het examengeld.
dan zit je op 189- examengeld, als je pakket neemt van 8 lessen ( die los 40 euro kosten) zit daar flink verschil in, als je dat opteld bij die 189-.
d'r zit 41 euro tussen het pakket en de optelsom van 8 lessen plus het CBR-examen. 8x40 = 320 euro + 189 = 509 euro.
Ik krijg toch echt de neiging om je een Hollandse centenkniepert te vinden.........

)
. De 3e keer afrijden was ik geslaagd gelukkig! Wel 1200 euro lichter...echter wel iets voor het hele leven en ben blij dat ik het heb!!!!
Maar zie jij een studentje van 22 jaar al een eigen vrachtwagen kopen? Ik ben zo blij dat ik al een eigen auto heb, en dat mijn ouders + broer een auto hebben die een trailer mag (en kan!) trekken, mijnes kan het ook, maar dan houd ik te weinig over. Dus dan is het kwestie van auto ruilen en zelf op pad kunnen. Groot rijbewijs is wel meerjarenplan, maar hoop 'm voor m'n 30e te hebben incl. dan ook voldoende gespaard te hebben voor een eenvoudige combi.