wat bepaald de prijs?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LDRD

Re: wat bepaald de prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:24

jasmijn78 schreef:
Ik zal mij echt niet meer laten verblinden door een mooi koppie, een mooi lijf en een knap kleurtje hoor... Ik heb mijn paard zo uit het land als 3-jarige, dus niet zadelmak, gekocht. Inclusief grasbuik, draadwond en wintervacht. Hij had een ontzettend vriendelijke oogopslag en hij ketste echt van de grond. Meer hoefde ik niet te weten. Bovendien was de prijs er ook naar, m.a.w. ik zou geen groot verlies lijden als het niks werd. Ik heb er nooit spijt van gehad. Ik heb nog nooit zoveel met een paard gewonnen en zoveel plezier gehad als met deze en het eind lijkt nog lang niet in zicht...

Jij misschien niet, maar 95% van de potentiele kopers wel hoor, nou oké 90% dan Haha! .

yfande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 00:04

Ooit in een heel ver verleden ben ik met een vroegere vriendin naar de Halle Münsterland geweest, tijdens dat concours werden alle klassen dressuur en springen daar verreden.
Vriendin van mij reed daar een paard in de L dressuur, dat paard was een plaatje om te zien, groot, donkerbruin, met een prachtig koppie, maar volgens mijn vriendin een "Blender" wat zoveel betekend
als een showbink, een paard dat enorm met de benen zit te zwaaien, zijn koppie netjes naar beneden geeft, maar met een rug als een plank, zij heeft dit paard in meerdere proeven tijdens dat concours
(ergens in 1979 of 1980 Haha! ) naar de winst gereden, paard werd voor veel geld verkocht, en zij was
blij dat ze hem kwijt was (paard was niet van haar) omdat dat dier haar geen enkel plezier in het
rijden gaf, maar ja, zij reed toen beroepsmatig en voor elke knol die goed verkocht werd kreeg zij haar
provisie.........zo te horen/lezen zijn de regels nog niet veel veranderd.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 10:19

haha ja, looks can be deceiving.. al schrijf ik het verkeerd.