Los of vast in trailer

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Wat doe jij?

Los
11 (7%)
Vast
133 (85%)
Wisselend
12 (7%)

Totaal aantal stemmen: 156

Anoniem

Re: Los of vast in trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:31

Altijd maar dan ook altijd vast! Heb een keer een paard over de klep zien springen en dat wil ik nooit meer zien! (althans, bij mezelf)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:37

Ik zet mijn paard heel goed vast. Hij is een keer iets te los vastgezet en we hoorden onder het rijden een enorme klap. Meteen gestopt, hing 'ie met zijn voorbenen over de voorste stang heen (het was een dubbelpaards trailer).
Hij had wat schaafwonden en was heel erg geschrokken. Was nog een heel gedoe hem relatief rustig weer terug te krijgen en dan sta je daar langs de snelweg. Ik ben me kapot geschrokken!!! Dat gebeurt me nooit meer!!!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 18:09

Hoe kan hij nu over de voorste stang! en over de klep wil ik ook liever niet meemaken...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:17

Hoezo 'hoe kan hij over de voorste stang?'. Hij kon over de voorste stang, omdat hij iets te los stond en blijkbaar omhoog kon komen. Nu staat hij zo vast dat hij echt geen cm omhoog kan komen! Dit gebeurt me nooit meer, ik ben me kapot geschrokken, net als mijn paard.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 19:22

Zelfs als hij los staat, zou de mijne echt niet over de stang kunnen denk ik... Net iets te hoog, dan zit hij met zijn hoofdje tegen het dak.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:34

Dit was een grote tweepaards trailer en ik heb een kruising Haf/Fjord x Arabier, dus niet zo'n heel groot paard. Hij had ruimte genoeg blijkbaar en stond te los. Man, wat stond ik zelf te trillen op het moment dat ik hem zo zag staan. Zal nooit de blik in zijn ogen meer vergeten. Ik had hem net gekocht en opgehaald en dan zo'n ritje. De vorige eigenaren hadden hem vast gezet, maar hadden zich niet gerealiseerd wat er kon gebeuren. Ik ook niet, alles zag er prima uit op dat moment. Ik denk dat het ligt aan je paard en aan wat voor trailer je hebt.

Sabinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 22:51

vast dat lijkt mij het veiligst