kga nu even naar hem toe
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Limerick schreef:Kan ze even reactie geven hier

en dan zal ik die brief eens inscannen.
Ik kies voor me beestje en dat zal ik altijd doen en het kan me niet sch
hopelijk komt alles goed
maar ook al komt het niet goed dan heeft ie toch zn plekje het maakt mij niet uit of die niemand op zn rug mag of kan het is tenslotte geen wegwerp aansteker als je der nix meer mee kan dat ie maar moet opzoutuh 
meer als 60 uur werk in de week om het geld bij elkaar te krijgen. 
Myrkvi schreef:En we hebben het keuringsrapport naar de TS opgestuurd zodat ze het allemaal precies na kon kijken..maar dat had ik al gezegd

ik heb der ook behoorlijk veel verdriet van maar de gedachte dat ik straks me beestje weer een knuffel kan geven maakt het weer goed

Myrkvi schreef:misschien heb je het niet gelezen zal eens kijken en dan zal ik die brief eens inscannen.
k heb de brief helemaal niet gelezen..want hij was ook niet voor mij bedoelt, en mn moeder heeft hem geschreven en niet ik

later moest ik weer 750 euro terug geven en mocht ie daar blijven...

Smurfie schreef:ik koop hem voor het verkoop bedrag terug. Aangezien dit de eis is of ik moest even 1000 euro terug geven. Leuk dan heb je een nrps voor 900 euro :s bizar hoorlater moest ik weer 750 euro terug geven en mocht ie daar blijven...
Terwijl der weer in een andere brief staat dat als ik geen reactie geef dat ze geen keus hebben en hem naar de slacht moeten overdragen... Je gaat niet dreigen met het afmaken van een dier dat is op je gevoel inspelen en vind ik misselijk! en ik vind het respect loos naar het dier toe. Maar geld doet er niet toe bij mij intreseerd me helemaal niets ik moet er hard voor werken...maar ik heb dat voor me kereltje over ik ga voor hem door het vuur en dat zal ik altijd doen

dat laat ik niet toe daarom neem ik hem maar terug
het is geen ping pong balletje

Ylana schreef:Daar kan ik helaas geen antwoord op geven. Dat zou me namelijk wel eens een ban kunnen kosten