Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hoogendroog schreef:Ik heb mijn paard destijds verkocht aan de politie. Ik heb ze zelf opgebeld dat ik een mogelijk geschikt paard voor ze had. Ze zijn toen komen kijken, ik heb 'm voor gereden, ze hebben ter plekke een kleine schriktraining met 'm gedaan en ze hebben 'm meegenomen de weg op. Hij slaagde daarvoor met vlag en wimpel! Ze hebben 'm gelijk meegenomen en hij is daar toen een maand op proef geweest. Alles op hun kosten en uiteraard voor hun risico. En ja, zij hebben 'm verzekerd voor die periode. Hij is daar ook beslagen, alles in overleg met mij. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van alles. Na een maand kreeg ik te horen dat ze 'm heel graag wilden kopen! Hij was destijds het jongste politiepaard en nu is ie inmiddels stal-oudste. Ik zie 'm nog wel eens als ik weer in mijn geboortestad ben. Ook krijg ik via via nog regelmatig foto's van 'm. Hij heeft een super leven! Ze worden zo ontzettend goed verzorgd! Mijn Henk was geen paard voor rondjes in de bak, Henk wilde meer (maar Henk heet bij de politie Joep)! Ik heb nooit spijt gehad van de verkoop en zou zo weer een paard aan de politie verkopen.
Replica1233 schreef:Ik denk dat er ook mensen zijn hier die niet goed lezen omdat ze me vertellen dat ik zeur en het niet moet doen en dingen bedenk die er niet zijn.
Nogmaals: er had iemand hier gereageerd met dat het paard op proef gekocht wordt met het contract en dat ze hem beslaan in de proefperiode.
Ook is er gezegd door een kennis van mijn ex-schoonvader dat de politie paarden slachten die niet bevallen.
Nogmaals, dit heb ik niet zelf gezegd. Dat is wat anderen hebben gezegd en ik wist niet of dat waar was.
Ik ben niet opzoek naar mensen die me vertellen dat ik zeur. Ik ben opzoek naar mensen die een paard verkocht hebben aan de politie of waarvan het paard op proef is genomen en hoe dit in z'n werk ging en hoe zij zich hierbij voelde.
Dus als je alleen kan zeggen dat ik zeur en ik dingen voor de dag haal die er niet zijn, reageer dan aub niet. Die mensen lezen namelijk niet goed.
Ervaringen, wees welkom. Maar reacties die gaan over dat ik zeur of dingen bedenk die er niet zijn, houd die maar voor je, want ik heb niks bedacht, dat is wat andere mensen gezegd hebben en niet ik.