Ik zal morgen even uitgebreid reageren, ben nu heel moe en emotioneel en helemaal alleen.. mag niet naar m’n vriend toe want die ligt een nacht onder toezicht en voel me heel alleen en verdrietig. Bedankt voor jullie lieve berichten.
Sterkte!! Mega heftig zeg! Als je wilt ; mn pb staat open
Jet
Geplaatst: 03-08-20 21:31
Oh, wat erg! Ik duim voor jullie dat jullie er snel weer bovenop zijn, balen van de auto en de geleende trailer, maar dat is wel te vervangen, jullie levens zijn het belangrijkst ( en dat van de vrachtwagenchauffeur ook natuurlijk).
Punz
Geplaatst: 03-08-20 21:31
Oh.. .wat een akelig bericht. Beterschap en sterkte!! Hoop dat jullie er beiden snel weer bovenop zijn!!
Dioxide
Geplaatst: 03-08-20 21:32
Heel erg veel sterkte TS! Wat een vreselijk naar nieuws.
Het is dat ik geen beschikking heb over een trailer, want het eerste wat ik dacht was "Ik zou haar zo graag willen helpen zodat ze van haar pony kan genieten"
Hopelijk steekt deze gedachte een belangeloze Bokker aan die wel vervoer heeft
esje007
Geplaatst: 03-08-20 21:39
Oh nee, wat een narigheid!! Ik hoop dat je toch een beetje goed kan slapen en jullie snel weer naar huis mogen! Heel veel sterkte!
Mijn kennissen rijden in iedergeval nog dit jaar nog een keertje vanuit dat gebied met een trailer naar Nederland. Misschien dat ze jouw pony mee kunnen nemen of dat er wat te regelen is ? Roep maar als ik het voor je na moet vragen.
Kwam vandaag pas je topic tegen en was al blij dat ik morgen de updates kon lezen, lees ik net je bericht Sterkte, hopelijk kom je de nacht een beetje door..
Ach nee, ik had ook op een leuke update gehoopt, dat je eindelijk je pony weer een knuffel had kunnen geven, en dan zo'n bericht..... Gelukkig zijn jullie er nog relatief goed vanaf gekomen, als het een nachtje observatie is. Hele dikke knuffel en veel sterkte en beterschap!
Wat een bericht... dit is inderdaad niet de update die we verwachten hadden. Beterschap. Ik ben trouwens goed bekend met Duitse ziekenhuizen en de hele administratieve rompslomp. Als je ergens hulp nodig hebt, al is het maar om iets te vertalen. Geef het maar aan!
Wat een ongelooflijk nare wending heeft dit verhaal gekregen zeg. Hopelijk sterken jullie snel aan en komen jullie goed de nacht door. Er komt vast een oplossing om je pony in Nederland te krijgen. Heel veel sterkte!
Oh jeetje. Gelukkig was Barbie nog niet mee. Maar wel een erg nare wending. Thuisfront zal wel enorm geschrokken zijn.
Idee om toch te investeren in transport naar NL door een bedrijf? Gezien de auto en trailer een flink verzekeringsverhaal zullen worden en er wellicht een stukje angst gaat meespelen in het nieuwe reis avontuur. Zou ik toch kijken of iemand haar kan vervoeren. Al is het maar tot over de grens.