Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JMJ schreef:Rechtsbijstand gaat waarschijnlijk niets helpen, die sturen een standaard briefje waar niemand van onder de indruk raakt (helaas meerdere ervaringen mee). Voor de rechtsbijstand ben je een kostenpost.
Stap naar een advocaat, dat hoeft echt niet zoveel te kosten, vaak is één brief van een advocaat voldoende om de zaak af te kunnen handelen
Galuppy0546 schreef:JMJ schreef:Rechtsbijstand gaat waarschijnlijk niets helpen, die sturen een standaard briefje waar niemand van onder de indruk raakt (helaas meerdere ervaringen mee). Voor de rechtsbijstand ben je een kostenpost.
Stap naar een advocaat, dat hoeft echt niet zoveel te kosten, vaak is één brief van een advocaat voldoende om de zaak af te kunnen handelen
Ga ik eens even over denken dan ^^ dankjewel!
Maargoed let's me honest als ik toch een advocaat heb.. Can ga ik 't ook afmaken
noviceh schreef:Niet langsgaan, maar alle communicatie schriftelijk laten verlopen. Dan staat alles zwart op wit en kan jouw positie sterker staan. Daarbij zal je minder snel vanuit emotie gaan reageren, omdat je langer de tijd hebt om erover na te denken.
_Nelleke_ schreef:Filmpje inmiddels gezien. Ruiter lijkt inderdaad niet heel onhandig maar dit is niet TS zelf toch? Ik zie een paard dat flink in verzet gaat, die ook flink kort van voren (of heeft dat paard zo’n enorm korte hals van zichzelf? Dat haal ik niet helemaal uit het filmpje) en flink met spoor wordt gereden... Ik blijf bij wat ik eerder zei. Paard heeft niet eens tijd gehad om te wennen, heeft alweer wisselende ruiters gehad en moet maar braaf in het gareel lopen.
_Nelleke_ schreef:Filmpje inmiddels gezien. Ruiter lijkt inderdaad niet heel onhandig maar dit is niet TS zelf toch? Ik zie een paard dat flink in verzet gaat, die ook flink kort van voren (of heeft dat paard zo’n enorm korte hals van zichzelf? Dat haal ik niet helemaal uit het filmpje) en flink met spoor wordt gereden... Ik blijf bij wat ik eerder zei. Paard heeft niet eens tijd gehad om te wennen, heeft alweer wisselende ruiters gehad en moet maar braaf in het gareel lopen.
Babootje schreef:_Nelleke_ schreef:Filmpje inmiddels gezien. Ruiter lijkt inderdaad niet heel onhandig maar dit is niet TS zelf toch? Ik zie een paard dat flink in verzet gaat, die ook flink kort van voren (of heeft dat paard zo’n enorm korte hals van zichzelf? Dat haal ik niet helemaal uit het filmpje) en flink met spoor wordt gereden... Ik blijf bij wat ik eerder zei. Paard heeft niet eens tijd gehad om te wennen, heeft alweer wisselende ruiters gehad en moet maar braaf in het gareel lopen.
@ Nelleke: Dat doet een "braaf paard geschikt voor onzekere ruiters" namelijk: braaf in het gareel lopen. Die kan omgaan met verschillende ruiters op verschillende locaties, het verkeer, etc etc. Tijd om te wennen is echt onzin.
Zou wat zijn als mn paard iedere x als ik op concours ga weken tijd nodig heeft om te wennen om braaf zn proefje te lopen