Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CK88 schreef:Heel gaaf en knap gedaan, toevallig laat ik ook mijn door de zon verweerde hotra kap in september helemaal beplakken weer met zwart hoog glans, een bekende van mij dit dat ook als werk, en dat kost zo'n 300 euro maar dit is denk ik een vriendenprijsje, mochten mensen hier interesse in hebben (twente) kan ik haar gegevens sturen.
tienus63 schreef:CK88 schreef:Heel gaaf en knap gedaan, toevallig laat ik ook mijn door de zon verweerde hotra kap in september helemaal beplakken weer met zwart hoog glans, een bekende van mij dit dat ook als werk, en dat kost zo'n 300 euro maar dit is denk ik een vriendenprijsje, mochten mensen hier interesse in hebben (twente) kan ik haar gegevens sturen.
Ik zou juist voor lichte kleur gaan, zwarte kap maakt trailer nog veel warmer!
En niet alleen bij extreme temperaturen.
Hoppit schreef:Erg leuk gedaan met dat gillend rozeHele leuke combi met de zwarte spikkel (is het alleen niet een beetje wèrm voor je paardje?)
Hoe zit het eigenlijk mbt wrappen en keuren? Stel je wrapt een witte auto naar pimpelpaars, moet dat er dan af voor de keuring? If not mogen er ook wel racestrepen op mijn kekblauwe C1 met zonder alles
xsensibel schreef:Hoppit schreef:Erg leuk gedaan met dat gillend rozeHele leuke combi met de zwarte spikkel (is het alleen niet een beetje wèrm voor je paardje?)
Hoe zit het eigenlijk mbt wrappen en keuren? Stel je wrapt een witte auto naar pimpelpaars, moet dat er dan af voor de keuring? If not mogen er ook wel racestrepen op mijn kekblauwe C1 met zonder alles
Nee hoor, een auto is een auto. Zou wat zijn als je m grijs koopt en je spuit m zwart. Je m dan weer in originele kleur moet spuiten voor enkel een keuring
ilaan schreef:Dit moet wel gemeld worden bij het rdw zodat de kleur die op de papieren staat klopt..
[url]m/Qm2hu0.png[/url]
Maar is niet zo ding verder. Moet alleen wel kloppen
Eilatan schreef:Ik vind het een stoere combinatie!!![]()
Al had ik wel echt andere velgen onder de auto gezetstuk groter en niet roze.
ilaan schreef:Dit moet wel gemeld worden bij het rdw zodat de kleur die op de papieren staat klopt..
[url]m/Qm2hu0.png[/url]
Maar is niet zo ding verder. Moet alleen wel kloppen
Dat gaat alleen op als je de hele auto overspuit. Een wrap is tijdelijk, de auto blijft gewoon dezelfde kleur, en dus hoef je het niet te melden.
Vroeger stelde we altijd: zolang aan de binnenkant van de motorkap de originele kleur maar zichtbaar blijft, hoef je het niet te melden.
Zou wat zijn als alle bestelbussen met reclame met die kleur op kenteken moest staan. Haha kleur van auto is: Houtkleur-met-blauw-letters-en-groene-rondjes.....
Overigens een goedkoper alternatief voor wrappen is plastidippen:
[ [url=m/1wj2sL.jpg]Afbeelding[/url] ]
wel alleen goedkoop als je het mat houd, maar dan voor weinig euro's en makkelijk zelf te doen een ander kleurtje op je auto, en in mijn ervaring (ook twee auto's prof gewrapt gehad) ook beter bestand tegen steenslag. Die smart kostte mij 180 euro aan dip...