Mijn project, trailer wrappen bijna klaar.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 11:54

Zoooooo gaaaaaaaf! Ik ben gek op roze haha, vind het helemaal geweldig!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 11:59

Wauw wat een werk! Ondanks dat het totaal niet mijn smaak is vind ik het wel heel erg gaaf!

Cerilene_

Re: Mijn project, trailer wrappen bijna klaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 13:14

Vet toevallig. Lees ik vanmorgen dit topic en ging daarna de auto ophalen, die een nacht bij schoonouders had gestaan omdat we gister hun grote auto nodig hebben. Zitten er allemaal krassen op de zijkant...
Vet balen natuurlijk. Maar ik denk dat er nu niets anders meer op zit... :+
(Man ziet me aankomen maar goed)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 13:19

Je bent absoluut gestoord, maar ik vind 't geweldig! <3

Krijg je er veel opmerkingen over op wedstrijd?

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 13:29

CK88 schreef:
Heel gaaf en knap gedaan, toevallig laat ik ook mijn door de zon verweerde hotra kap in september helemaal beplakken weer met zwart hoog glans, een bekende van mij dit dat ook als werk, en dat kost zo'n 300 euro maar dit is denk ik een vriendenprijsje, mochten mensen hier interesse in hebben (twente) kan ik haar gegevens sturen.

Ik zou juist voor lichte kleur gaan, zwarte kap maakt trailer nog veel warmer!
En niet alleen bij extreme temperaturen.

taff

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 13:31

de combi is prachtig.
maar de naam doet het het voor mij bedankt voor het eerbetoon naar (onze SYA)

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 13:40

tienus63 schreef:
CK88 schreef:
Heel gaaf en knap gedaan, toevallig laat ik ook mijn door de zon verweerde hotra kap in september helemaal beplakken weer met zwart hoog glans, een bekende van mij dit dat ook als werk, en dat kost zo'n 300 euro maar dit is denk ik een vriendenprijsje, mochten mensen hier interesse in hebben (twente) kan ik haar gegevens sturen.

Ik zou juist voor lichte kleur gaan, zwarte kap maakt trailer nog veel warmer!
En niet alleen bij extreme temperaturen.

Klopt maar de originele kleur is zwart..

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 14:53

Ja je weet dat het mijn ding niet is :D maar je doet het heel netjes en het gaat erom dat jij het mooi vind!! +:)+

Scarpati

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 15:33

Gaaf!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:02

Citaat:
Klopt maar de originele kleur is zwart.
Hotra levert ze ook in grijz ;)

Dankzij onze vorige trailer, een zwarte hotra met grijze kap, willen wij niet meer anders.
We konden kiezen toen we trailer bestelden.

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:12

Erg leuk gedaan met dat gillend roze :D Hele leuke combi met de zwarte spikkel (is het alleen niet een beetje wèrm voor je paardje?)

Hoe zit het eigenlijk mbt wrappen en keuren? Stel je wrapt een witte auto naar pimpelpaars, moet dat er dan af voor de keuring? If not mogen er ook wel racestrepen op mijn kekblauwe C1 met zonder alles :')

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:19

Wat gaaf zeg, enkel hou ik niet zo van deze kleur roze, maar dat geeft niet haha. Het vormt wel een mooi geheel!

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:27

Hoppit schreef:
Erg leuk gedaan met dat gillend roze :D Hele leuke combi met de zwarte spikkel (is het alleen niet een beetje wèrm voor je paardje?)

Hoe zit het eigenlijk mbt wrappen en keuren? Stel je wrapt een witte auto naar pimpelpaars, moet dat er dan af voor de keuring? If not mogen er ook wel racestrepen op mijn kekblauwe C1 met zonder alles :')

Nee hoor, een auto is een auto. Zou wat zijn als je m grijs koopt en je spuit m zwart. Je m dan weer in originele kleur moet spuiten voor enkel een keuring

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:30

Hmmm dan heeft mijn vriend mij dat wijs gemaakt om mij te weerhouden * DAMMIT *

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:32

Wauw <3 JALOERS

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 17:30

xsensibel schreef:
Hoppit schreef:

Nee hoor, een auto is een auto. Zou wat zijn als je m grijs koopt en je spuit m zwart. Je m dan weer in originele kleur moet spuiten voor enkel een keuring

Dit moet wel gemeld worden bij het rdw zodat de kleur die op de papieren staat klopt..

Afbeelding

Maar is niet zo ding verder. Moet alleen wel kloppen :)

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 17:56

Ik vind het een stoere combinatie!! :j

Al had ik wel echt andere velgen onder de auto gezet :D stuk groter en niet roze.

ilaan schreef:
Dit moet wel gemeld worden bij het rdw zodat de kleur die op de papieren staat klopt..

[url]m/Qm2hu0.png[/url]

Dat gaat alleen op als je de hele auto overspuit. Een wrap is tijdelijk, de auto blijft gewoon dezelfde kleur, en dus hoef je het niet te melden.
Vroeger stelde we altijd: zolang aan de binnenkant van de motorkap de originele kleur maar zichtbaar blijft, hoef je het niet te melden.

Zou wat zijn als alle bestelbussen met reclame met die kleur op kenteken moest staan. Haha kleur van auto is: Houtkleur-met-blauw-letters-en-groene-rondjes.....

Overigens een goedkoper alternatief voor wrappen is plastidippen:

Afbeelding

wel alleen goedkoop als je het mat houd, maar dan voor weinig euro's en makkelijk zelf te doen een ander kleurtje op je auto, en in mijn ervaring (ook twee auto's prof gewrapt gehad) ook beter bestand tegen steenslag. Die smart kostte mij 180 euro aan dip...

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-18 17:59

Wauw wat een mega leuke reacties, ik moet er echt even voor gaan zitten om de vragen te beantwoorden

Karuna, bestelbussen heb ik nog niet gedaan. Je kan mij een PB sturen met n foto en het formaat en welke kleur je in gedachte heb dan kan ik even kijken. Kwa krassen zal dat niet echt minder zijn op folie ben ik bang.

Gloa, ja hoor zouden we best eens kunnen doen!

Safiera, klopt iedereen weet waar je bent. Ik heb er zelf geen problemen mee, dit is mijn derde roze auto.

Roycemack, plastidippen kan ook zeker maar is niet goedkoper als je zelf kan wrappen. En de folie is ook aardig stevig beschermt je lak net zo goed.

Alik, ik ben benieuwd! Kan alleen geen folie aanraden van Ali. Ik zou echt voor een merk folie gaan, het werkt fijner zit er sneller op, blijft goed zitten (merkloos laat sneller los) en zodra het eraf gaat weet je ook zeker dat het goed zit en geen lak mee neemt.

Miesjex, voor jou hetzelfde folie via Ali is echt een dikke afrader

Vealoz, wat grappig!

Sanet, dat is geen enkel probleem. Ik was mijn auto bv ook iedere week in een wasbox. Haha de velgen zijn dus nog niet af en het stuk bij mijn deurtje

Stal_fiore, c_alsemgeest, ojajoh, Scheffers, ik doe het ook voor anderen tot nu toe alleen delen van auto’s maar een trailer lijkt me ook erg leuk om te doen voor een ander!
Info over richtprijzen graag via pb :o

Roodvos, er zit al een laagje over het hout heen waar ik op geplakt heb. En het is een speciale rapid air folie waar de lucht via kleine kanaaltjes door heen gaat.

Silly1972, wat leuk bij m’n zus :)
Nee ben niet bang voor sneller rotten, trailer is ook nog vrij nieuw maar nadat m’n vorige weg gerot is weet ik waar ik op moet letten en zal het zeker extra in de gaten houden!

Dusja1, de doppen heb ik idd ook gestapt zodat ze dezelfde kleur hebben. De velgen van mijn auto zijn gespoten.

Kaitlyn, zeker zie hierboven :o

Saga, ik wilde heel graag een roze auto dus ben het gewoon gaan doen een aantal jaar terug. Heel vaak wat overnieuw moeten doen maar wordt er steeds handiger in.

LoeOrange, super leuk! Dank je wel!

Suzanne F., ja kan er zo weer af. Met stippen op een rode auto kan je misschien na n paar jaar kleurverschil krijgen. Maar onder de folie is je lak goed beschermd tegen oa steenslag

Xsensibel, zeker doen!
Ik heb die van mij idd 30mm verlaagd met veren (schroef kon niet ivm sport onderstel) deze trailer ligt van zichzelf ook erg laag gelukkig. Dat gaat goed.

Cerilene_ wrap folie is over het algemeen wat flexibeler dan deco folie, en vooral de merk folie werkt heel fijn.

Nessa, ben je er wel eens op n meeting mee geweest? Heb al eens eerder een up gezien met die kleuren

Chasey super cool heb je een foto?

Nagini, ik heb folie gebruikt van het merk oracal. Het is met de grote stukken wel eens wat worstelen maar lukt uiteindelijk altijd. Mooi compliment dat je dat dacht :o

Sure_lee, dank je wel! zal zo eens kijken voor een foto
Edit is tie
Afbeelding

Cowgirl, haha dat zal er zeker goed bij staan!

Sica, wat leuk zeg! Ik heb wel een loods maar met die grote stukken durfde ik het wel aan buiten. En doen! Vind het altijd zo gaaf om een combi te zien die echt op elkaar afgestemd is.

CK88, is zeker een nette prijs

Molfre, ik heb mijn motor helm ook gewrapt in de kleur van auto en trailer, als je een gladde cap hebt kan dat zeker.
Afbeelding

Janouk, heel leuk om te horen dat m’n combi inspirerend werkt! Aanhanger ziet er ook goed uit!

Cerilene_ wat vervelend! Diepe krassen blijf je wel zien door de folie heen, beetje oppervlakkig zie je niet meer.

Resistance, de jury is wel een keer speciaal naar de parkeerplaats gelopen om mijn auto te zien en vond het geweldig. Verder idd veel bekijks.

Taff, die knappe dame van ons wordt nooit vergeten, denk nog heel vaak aan der <3

Hoppit, maakt idd niet uit voor de keuring en race strepen ook niet (heb er op mijn insta nog wel wat voorbeelden staan) voor het RDW waar je het gratis kan wijzigen moet het wel als je de hele auto hebt gedaan heb ik begrepen. BV als ie gestolen wordt, wordt gelijk op de juiste kleur gezocht i.p.v. originele kleur.
Oh zoals ilaan zegt idd :D

Eilatan, ik heb al nieuwe 19’ velgen klaar liggen in het roze komen eronder als ik terug ben van vakantie :D

Nu heb ik iedereen volgens mij een antwoord gestuurd

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 20:12

Eilatan schreef:
Ik vind het een stoere combinatie!! :j

Al had ik wel echt andere velgen onder de auto gezet :D stuk groter en niet roze.

ilaan schreef:

[url]m/Qm2hu0.png[/url]

Dat gaat alleen op als je de hele auto overspuit. Een wrap is tijdelijk, de auto blijft gewoon dezelfde kleur, en dus hoef je het niet te melden.
Vroeger stelde we altijd: zolang aan de binnenkant van de motorkap de originele kleur maar zichtbaar blijft, hoef je het niet te melden.

Zou wat zijn als alle bestelbussen met reclame met die kleur op kenteken moest staan. Haha kleur van auto is: Houtkleur-met-blauw-letters-en-groene-rondjes.....

Overigens een goedkoper alternatief voor wrappen is plastidippen:

[ [url=m/1wj2sL.jpg]Afbeelding[/url] ]

wel alleen goedkoop als je het mat houd, maar dan voor weinig euro's en makkelijk zelf te doen een ander kleurtje op je auto, en in mijn ervaring (ook twee auto's prof gewrapt gehad) ook beter bestand tegen steenslag. Die smart kostte mij 180 euro aan dip...

cool ,mag ik wat meer info over dat dippen?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 20:23

Geweldig!
Ik ben er trouwens vrij zeker van dat ik jouw auto nog ergens in m'n fotografie archief heb staan, die ik heb gemaakt op een meeting. Zal morgen even kijken :D

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 21:01

Ik ben er inderdaad ook wel van overtuigd dat er betere kwaliteit folie bestaat dan wat ik bij Ali heb gekocht. Punt is alleen dat ik het op de zijkanten wil plakken voor het monteren dus zit het ook gedeeltelijk in het frame. Daarbij wil i goede kwaliteit betonplex kopen en dan is de folie ook echt meer voor de sier en durf ik het wel aan om het el cheapo te gaan doen :) Over de kap ben ik nog wel erg aan het twijfelen.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 21:19

Volgens mij had ik jou auto gezien toen een vriendin van mij het op facebook zag staan en mij het liet zien.

Maar ik vind het ondanks het niet mijn kleur is echt mega gaaf!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 23:11

Haha ik zou het nooit doen maar super gaaf!!

Susanjansenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 23:21

Jaaaa ik hou er van love it

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 23:42

jorretje schreef:
_/-\o_

Wat héérlijk verschrikkelijk over de top afzichtelijk!
Je bent zo wel helemaal in stijl en je hebt het keurig gedaan.
Je zal wel flink wat bekijks trekken zo!
Ik mis nog roze glitterstickers op de hoefjes bij je paard!
*\o/*

Haha precies mijn idee. :')