ruitje schreef:Ja weet je, wat ik hier het meeste lees gaat gewoon over communicatie en de eigenaar een 'goed gevoel geven' .
Daar ben ik zelf overigens heel erg goed in durf ik te stellen.
Echter sta ik ook aan de andere kant en zijn er mensen die op zondagavond bellen voor de meest bizarre zaken. Dus nee, het is heus niet zo dat als je het zelf netjes doet dat meteen betekend dat je dat vertrouwen terug krijgt.
Dat hoeft ook niet. Maar dat iemand wel foto's en appjes stuurt is geen garantie voor een goed beleerproces.
Naar mijn idee staat er namelijk een hele nieuwe generatie deskundigen op, die vooral een mooi praatje hebben maar weinig echte kunde. Daar waar de oude generatie paardenmensen gewoon wel kunde heeft maar niet mee kan met de nieuwe 24 uurs communicatie maatschappij.
Overigens 'praat ik niks goed' en zeg ik nu voor de DERDE keer dat ze haar paard daar moet weg halen.
Soms echter kan gewoon de andere kant van de zaak bekijken ervoor zorgen dat je dus netjes uit elkaar gaat i.p.v. de manier waarop andere bokkers het hier adviseren
Ik heb zelf ook een pensionstalling en mensen kunnen idd wel eens bellen voor niks,maar liever dat als geen communicatie.Als er iemand belt dat een paard geen water heeft ga ik niet kijken als ik een stijd heb ,maar direkt.Of ik moet in de winkel staan dan zeg ik ,als ik thuis kom kijk ik direct even.
Ik App bij kleinere verwondingen en bel als er serieuze zaken aan de hand zijn.
Als pensionhouder gebeuren helaas altijd dingen op het verkeerde moment,ben je altijd bezig.Maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Ik ben zelf ook ouder,maar vind wathsapp de uitvinding als communicatie met de klanten,rap een fototje er bij van de situatie,makkelijk hoor.
Dus ts ,fijn dat je hem er hebt weg gehaald.