Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Toydoll schreef:Nu na alweer aantal keer gebruikt staat Kyano doodstil en merk ik dat ik inderdaad veel harder kan remmen en ook in bochten minder voorzichtig hoef te doen dan met trailer, hij blijft veel relaxder staan !
s0173957 schreef:Toydoll schreef:Nu na alweer aantal keer gebruikt staat Kyano doodstil en merk ik dat ik inderdaad veel harder kan remmen en ook in bochten minder voorzichtig hoef te doen dan met trailer, hij blijft veel relaxder staan !
Ga er eerst zelf eens bij in staan als iemand anders rijdt en kijk dan nog eens hoe je zelf zal rijden... je zal snel terug even voorzichtig rijden.
Toydoll schreef:Ik zie trouwens op RDW.nl nog niets veranderd....
Moet ook wel zeggen dat ze echt extreem onduidelijk waren. Hij gaf wel aan goedgekeurd (staat ook op factuur) maar verder kon die mij niets vertellen. Ik zeg krijg ik nu een nieuw pasje? Wist ie niet......
Nouja we gaan het wel zien
Geen raampjes bij gemaakt nee. Opzich zou ik het wel willen, maar de toegevoegde waarde is ook niet zo hoog. Pony's kunnen er niet naar buiten kijken en daglicht, er brand altijd LED verlichting binnen dus donker is het nooit.... Investeer dan liever in wat andere dingen denk ik.
s0173957 schreef:Toydoll schreef:Nu na alweer aantal keer gebruikt staat Kyano doodstil en merk ik dat ik inderdaad veel harder kan remmen en ook in bochten minder voorzichtig hoef te doen dan met trailer, hij blijft veel relaxder staan !
Ga er eerst zelf eens bij in staan als iemand anders rijdt en kijk dan nog eens hoe je zelf zal rijden... je zal snel terug even voorzichtig rijden.
ikke schreef:s0173957 schreef:
Valt wel mee. Paarden kunnen echt wel wat hebben, zolang je maar smooth rijdt; dat is belangrijker dan langzaam.
Ik ben ooit met 140km/h de A50 afgejakkerd met 2 ton paarden aan de haak en behalve dat je me dat vooral niet na moet gaan doen, hadden de paarden daar helemaal niks van.
Speed doesn't kill, suddenly becomming to a halt is what gets you (vrij naar Jeremy Clarckson)