Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zoe_97 schreef:Shirley schreef:Maar wat doet PostNL tussen een BELGISCHE klant bij een BELGISCH bedrijf
ik heb werkelijk geen idee waarom het bedrijf niet met bpost heeft verzonden... Daar heb ik veel betere ervaringen mee (ik ken mijn bezorger persoonlijk, dus nooit problemen)
beatje schreef:dit stukje komt uit hun algemene voorwaarden;
Als er een product retour komt krijgt u geen geld terug maar een waardebon of wordt het geruild, indien er sprake is van een defect of beschadigd product dat niet meer nabesteld kan worden dan wordt het bedrag terug gestort op uw rekening. Dit moet wel binnen de 7 dagen na levering gemeld worden.
Het product s niet defect of beschadigt dus heb je alleen recht op een waardebon of ander product.Ik denk niet dat je een poot hebt om op te staan.
Tinkertje89 schreef:De verzender heeft de boel goed verzonden;)
De fout ligt bij de bezorger, kan de ruitershop weinig aan doen..
tiwi1969 schreef:Zoe_97 schreef:ik heb werkelijk geen idee waarom het bedrijf niet met bpost heeft verzonden... Daar heb ik veel betere ervaringen mee (ik ken mijn bezorger persoonlijk, dus nooit problemen)
Dit is wel een interessant punt.
PostNL draagt de pakketten voor Belgische adressen over aan B-Post, dus de bezorger zou dezelfde moeten zijn.
Helaas heb ik in mijn werk, customer service webshop, soms ook dat de er een handtekening gezet is door iemand anders dan de klant. Meestal geeft onze klant dan aan het pakket niet ontvangen te hebben en dan kan PostNL een onderzoek starten. Toevallig nu net 2 achter elkaar bij B-post.
Vroeger waren ze daar redelijk makkelijk in, de laatste maanden lijkt het wel dat de medewerkers van PostNL geen service meer mogen verlenen.
Overigens mogen wij dat wel en laten wij onze klanten nooit met het probleem zitten. Als het nodig is leveren wij gewoon nog een keer en lossen de problemen achter de schermen op met de bezorg dienst.
Overigens is DHL of Kiala niet beter met de service....
bruintje123 schreef:beatje schreef:dit stukje komt uit hun algemene voorwaarden;
Als er een product retour komt krijgt u geen geld terug maar een waardebon of wordt het geruild, indien er sprake is van een defect of beschadigd product dat niet meer nabesteld kan worden dan wordt het bedrag terug gestort op uw rekening. Dit moet wel binnen de 7 dagen na levering gemeld worden.
Het product s niet defect of beschadigt dus heb je alleen recht op een waardebon of ander product.Ik denk niet dat je een poot hebt om op te staan.
En zoals eerder al geschreven is is dit niet wettelijk.
beatje schreef:Dat zijn hun algemene voorwaarden ,waar je ook mee akkoord gaat als je besteld.
Nu zou ik ook liever mijn geld terug hebben hoor.Maar er zijn hier ook grote doehetzelf winkels waar je een tegoed bon krijgt ipv geld terug,dus ik denk dat het in Belgie nog gewoon kan.
beatje schreef:Dat zijn hun algemene voorwaarden ,waar je ook mee akkoord gaat als je besteld.
Nu zou ik ook liever mijn geld terug hebben hoor.Maar er zijn hier ook grote doehetzelf winkels waar je een tegoed bon krijgt ipv geld terug,dus ik denk dat het in Belgie nog gewoon kan.
beatje schreef:dit stukje komt uit hun algemene voorwaarden;
Zoe_97 schreef:ik ga hier voorlopig nietmeer reagereren zodat het topic wegzakt. Ik heb ene mod gevraagd het topic te verwijderen na contact met de ruitershop, maar de mods willen dit helaas niet doen.
Alja schreef:Zoe_97 schreef:ik ga hier voorlopig nietmeer reagereren zodat het topic wegzakt. Ik heb ene mod gevraagd het topic te verwijderen na contact met de ruitershop, maar de mods willen dit helaas niet doen.
waarom moeten jouw topics altijd verwijderd worden?
miss dan geen dingen plaatsen waar je later spijt van krijgt...