Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sasja0705 schreef:Meis, wees wijs en ga met je advocaat overleggen.
En: het is vervelend en jij bent terecht boos/teleurgesteld/ verrast, enz maar wees aub voorzichtig met wat je op FB plaatst... vooral ook hoe je die lui benoemd en dat je verteld dat JIJ de plaatselijke krant en zelfs SBS wilt inschakelen....
Er moet alleen maar een vriend van een vriend van een vriend van hun toevallig jou in hun fb hebben en dat wat er gezegd werd/wordt door spelen... dan heb je überhaupt geen basis meer voor een fatsoenlijk gesprek en ook schrik je hiermee misschien mensen af die wel een ander weiland voor je hebben.
Aub wees voorzichtig en laat je niet gaan door emoties
ohjajoh6 schreef:Nou ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar is het zo wie zo niet verstandiger om je geld , tijd en moeite in een ander stuk te gaan steken?
Je hebt hier als ik het mij nog goed herinner, toch al knap zat ellende meegemaakt; mishandelde paarden, leipo's en enge figuren die daar rondhingen en dit zal als ze je straks echt weg willen, alleen nog maar verergeren.
Je bent in staat om te kopen zeg je zelf, doe dit dan en koop iets waar elektriciteit aanwezig is en water, zodat je minder werk hebt en eventueel camera's kunt ophangen. Ik zou echt kiezen voor je paarden en je eigen gemoedsrust in de toekomst...
Je weet nu gewoon niet waar je staat en pas als je daarover advies hebt gehad van je advocaat kan je beslissen wat er nodig is aan actie. Dat is frustrerend want dat betekent dat je nu gewoon moet zitten wachten maar die paar dagen op de tijd die je nog hebt (overigens: er is nu nog helemaal niks opgezegd want je hebt nog niet eens een opzegging ontvangen).
gohya schreef:Klopt,ik heb tegen de bouwer gezegd te stoppen met het afbouwen van de stal.
Kijk als je huurt weet je dat je niet voor eeuwig huurt.En de reden begrijp ik ook,maar dat ik geen grond mag kopen? dát begrijp ik dan weer niet.En ook niet hoe ze me zaten uit te lachen al die tijd.