Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tierry schreef:maar het is echt super eng !!
alsof ze dood neer kan vallen....
en wat als dat gebeurt ?
dan word ik zeker aansprakelijk gesteld...
om drama te voorkomen en gewoon alle zeggenschap te hebben lijkt me het beter om de aankoop gewoon definitief te maken.
tierry schreef:maar het is echt super eng !!
en wat als dat gebeurt ?
om drama te voorkomen en gewoon alle zeggenschap te hebben lijkt me het beter om de aankoop gewoon definitief te maken.
WendyLotte schreef:tierry schreef:maar het is echt super eng !!
en wat als dat gebeurt ?
Wat betreft de aansprakelijkheid : Meteen de eigenaar op de hoogte stellen van wat er aan de hand is, zo snel mogelijk. Dat kunnen ze komen en het zelf zien/ervaren en beslissen hoe en wat !! Dan dek je, je zelf een heel eind in. Echt doen hoor, niet wachten tot morgen !!
zorro schreef:Ik persoonlijk.. zou de situatie laten zoals het is. Tenzij de eigenaren de pony echt weg willen hebben, dan moet je voorkomen dat ze verkocht word en haar zelf kopen. Als de eigenaren nergens over praten, laat het dan mooi zo.
tierry schreef:en cynthiar, lijkt me toch dat ze bij narcoleptie moet slapen of gaat slapen ?
ze was in dit geval klaarwakker hoor, stond me vrolijk toe te hinnikken en wilde naar me toe en ploep viel neer, stond op, keek me wazig aan en ploep viel weer neer....
d.a. is op de hoogte en gaat het voor me uitzoeken
tierry schreef:misschien teveel met mijn hart, maar ik kan haar toch niet doodleuk de rug toekeren.
ze is zooo lief, ik wil er echt voor dr zijn, in goede tijden maar ook nu in slechte...
ik zou niet eens kunnen slapen als ik haar wegdeed en niet wist wat er met haar zou gebeuren !!