Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Danique schreef:28894 schreef:Nogmaals als je alleen reageert om mij af te kraken vind ik dat erg vervelend. Ik ken en begrijp MIJN fouten. Maar ik heb het nu eenmaal zo gedaan en nu is dit de situatie dus zoek ik een oplossing.
TS, Wat wil je precies horen dan? Wat denk jij dat hier aan gedaan kan worden? Bokt kan niet op een of andere magische wijze jouw cap terugtoveren en als je je cap had willen hebben had je toch echt zelf naar die stal toe moeten gaan.
Ik begrijp dat het niet netjes is dat jouw spullen ineens weggegeven zijn maar je hebt een half jaar de tijd gehad om ze op te halen en nu is het ineens een probleem dat je ze niet hebt? Had je ze niet eerder nodig dan? Ik vind het een beetje bijzonder dat je ze pas gaat ophalen op het moment dat je ze nodig hebt. Je hebt die cap toch al een half jaar niet nodig gehad?
Waarom zou jij wel tijd hebben om die cap even snel op te pikken als hij op het erf lag maar niet als die persoon er bij wilde zijn? Je had kunnen voorstellen dat er iemand van stal bij zou zijn als zij niet kon. Ze is vast niet de enige op die stal.
28894 schreef:Maar ik zou het topic graag willen sluiten. Iedereen vind mij maar stom in deze situatie dus helpt het me ook niet heel veel. Dus die topic starten was al niet heel zinvol.. Haha
28894 schreef:Ik heb nooit gezegd dat ik het heel hard nodig had. Ik wilde er graag vandaag langs omdat ik in de buurt was. Maar toen kreeg te horen dat het was weggegeven.
Ik weet niet wat ik wil horen, hoopte op een goed idee ofzoiets.
En waarom ik dan wel tijd zou hebben is omdat ik het dan gewoon kan ophalen als dat mij schikt. En hoef ik dat niet op de stalhouder af te stemmen. Ik heb namelijk meerdere malen geprobeerd het op te halen, maar dat kon niet.
sallandval schreef:28894 schreef:Ik heb nooit gezegd dat ik het heel hard nodig had. Ik wilde er graag vandaag langs omdat ik in de buurt was. Maar toen kreeg te horen dat het was weggegeven.
Ik weet niet wat ik wil horen, hoopte op een goed idee ofzoiets.
En waarom ik dan wel tijd zou hebben is omdat ik het dan gewoon kan ophalen als dat mij schikt. En hoef ik dat niet op de stalhouder af te stemmen. Ik heb namelijk meerdere malen geprobeerd het op te halen, maar dat kon niet.
Tsja, jouw methode van opzeggen was kinderachtig, haar reactie erop was ook kinderachtig. Zo gaat dat soms met vrouwen onder elkaar. Jij hebt 3 keer afgezegd (al was 1x misschien geen harde afspraak) en ze heeft geen zin om je een 4e kans te geven. Weg is pech, als je bij de gemeente je gevonden voorwerpen niet binnen een x periode ophaalt geven ze het terug aan de vinder.
Free2 schreef:28894 schreef:Maar ik zou het topic graag willen sluiten. Iedereen vind mij maar stom in deze situatie dus helpt het me ook niet heel veel. Dus die topic starten was al niet heel zinvol.. Haha
Niet iedereen vind je stom in deze situatie he. Er zijn meerdere mensen die hebben aangegeven begrip te hebben voor je situatie en de stalhoudster niet helemaal correct gehandeld te vinden hebben.
Als TS netjes gedag had gaan zeggen dan had ze meteen haar spullen mee kunnen nemen ook.Danique schreef:Free2 schreef:
Niet iedereen vind je stom in deze situatie he. Er zijn meerdere mensen die hebben aangegeven begrip te hebben voor je situatie en de stalhoudster niet helemaal correct gehandeld te vinden hebben.
Het is niet meteen zo dat als mensen zich proberen te verplaatsen in de stalhouder, ze TS meteen stom vinden hoor.
Het is bokt, er is nog nooit een topic geweest waar iedereen het met elkaar eens was en als je wilt dat iedereen aan jou kant staat en zegt 'goh ja wat een &%$(%&#( stalhouder, jij hebt wel goed gehandeld TS!' dan zit je op bokt gewoon op de verkeerde plek.
Je bent je spulletjes kwijt, neem je verlies. Als dit na twee maanden had gebeurd had ik me kunnen voorstellen dat je een vergoeding ging vragen maar je hebt een half jaar(!!!) gewacht! Er is in 6 maanden VAST en ZEKER een moment geweest dat jij en de stalhouder allebei konden afspreken.
Nogmaals; neem je verlies. Koop een nieuwe cap op marktplaats en leer hier alsjeblieft van.
Zoe_97, omdat TS een hele tijd lang over de vloer heeft mogen komen, pony's heeft mogen rijden en verzorgen en ze van het een op het andere moment belt dat ze niet meer komt omdat ze geen tijd meer heeft en een andere plek heeft gevonden. Dat is gewoon niet netjes. Zeker niet als je er zo lang hebt gelopen, dan kom je gewoon eventjes netjes gedag zeggen.
Je gaat mij niet vertellen dat TS van de een op de andere dag ineens geen tijd meer had om naar die stal toe te gaan...Als TS netjes gedag had gaan zeggen dan had ze meteen haar spullen mee kunnen nemen ook.
TS; heb je nu wel ineens tijd om je spullen op te halen dan? Waarom heb je die niet eerder meegenomen?
Zoe_97 schreef:waarom is het kinderachtig om te BELLEN? een smsje of een apje was kinderachtig ja, maar als ze geen tijd heeft is bellen toch net netjes en volwassen...
sallandval schreef:Zoe_97 schreef:waarom is het kinderachtig om te BELLEN? een smsje of een apje was kinderachtig ja, maar als ze geen tijd heeft is bellen toch net netjes en volwassen...
Ik weet niet precies hoe het is gegaan en er is in principe niets mis met bellen. Maar 3 keer niet op komen dagen is wel een beetje kinderachtig, dus dan kun je een kinderachtige reactie terugverwachten.
ijspeert schreef:Rijd je dan al die tijd zonder een cap en handschoenen.
Of heb je ze niet gemist.!!
Als je zo gehecht bent aan je spullen had je gewoon tijd moeten maken om ze te halen dan reis je maar 1 uur of meer daarvoor.
Maar ga niet achteraf lopen miepen "heb het geprobeerd maar geen tijd ervoor,of de staleigenaar geen tijd."
Als het je echt zo belangrijk was geweest had je toch echt wel in die 5 maanden een 2 uurtjes tijd daarvoor kunnen nemen.
Free2 schreef:28894 schreef:Maar ik zou het topic graag willen sluiten. Iedereen vind mij maar stom in deze situatie dus helpt het me ook niet heel veel. Dus die topic starten was al niet heel zinvol.. Haha
Free2 schreef:Waar lees jij dat ze drie keer niet op is komen dagen? Niet op komen dagen is als je iets afspreekt en dan zonder iets te laten horen niet komen. Een keer heeft ze moeten afzeggen en dat heeft ze gewoon gecommuniceerd. Voor de rest had ze volgens de OP geen afspraken gemaakt.
Zoe_97 schreef:Danique schreef:
Zoe_97, omdat TS een hele tijd lang over de vloer heeft mogen komen, pony's heeft mogen rijden en verzorgen en ze van het een op het andere moment belt dat ze niet meer komt omdat ze geen tijd meer heeft en een andere plek heeft gevonden. Dat is gewoon niet netjes. Zeker niet als je er zo lang hebt gelopen, dan kom je gewoon eventjes netjes gedag zeggen.
Je gaat mij niet vertellen dat TS van de een op de andere dag ineens geen tijd meer had om naar die stal toe te gaan...Als TS netjes gedag had gaan zeggen dan had ze meteen haar spullen mee kunnen nemen ook.
TS; heb je nu wel ineens tijd om je spullen op te halen dan? Waarom heb je die niet eerder meegenomen?
even lezen.. ze is niet gestopt omdat ze wat anders had, maar omdat ze geen tijd meer had door stage. Als dan ene stal kortbij later haar iets aanbied wat wel net binnen haar tijd past staat dat los van deze situatie
Onali schreef:Zoe_97 schreef:
even lezen.. ze is niet gestopt omdat ze wat anders had, maar omdat ze geen tijd meer had door stage. Als dan ene stal kortbij later haar iets aanbied wat wel net binnen haar tijd past staat dat los van deze situatie
Die stage komt niet plotseling uit de hemel vallen. Dat er een stage aan zit te komen moet van te voren al bekend zijn.
Ook ik vind dat TS het zich te gemakkelijk heeft gemaakt met een telefoontje. Vooral als je weet dat je spullen er nog liggen. Dan ga je langs zeg je dat je stopt en neem je gelijk je spullen mee.
Sorry TS, maar ik snap ook niet dat er schijnbaar niemand in je omgeving er even tijd uittrekt om je spullen op te halen, jezelf incl.
Na deze tijd had je ze ook bij mij uit de kliko kunnen vissen.