Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
huren was toch goedkoper
Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden!
musinge schreef:Ik ben ook benieuwd of de vrouw 'bang' over kwam bij het paard.
Het is een bijzondere situatie, die ik persoonlijk (als koper) meer tijd zou geven. Wij hebben een merrie die 5 maand heeft moeten wennen voordat ik me er alleen mee vertrouwde. Ik stond echt op punt van verder verkopen, maar gelukkig rijden we nu samen overal en nergens. Het is nu vertrouwd. Ze is niet éénkennig, maar moest vooral erg wennen aan haar soortgenoten, andere stalling, ander voer enz. 3 dagen de tijd geven vind ik van de koper erg kort. Misschien zat er iets anders achter en had ze plotseling geld nodig terwijl ze het net had uitgegeven. We weten het niet. Ik hoop dat alles goed gaat met je paard en dat hij/zij een gouden toekomst krijgt.
Vala schreef:Wat zijn jullie allemaal negatief zeg..Waarom zou er in 3 dagen wat met een paard gebeurd zijn? Alles kan maar dit vind ik toch een tikje overdreven. Wie weet is de koper geen held en is ze geschrokken van het gedrag van het paard. Heb ik ook eens gehad, is wel anders gelopen dan dit verhaal. Er zijn 2 kanten aan het verhaal. Zij denken dat als jij akkoord bent met terugbrengen, terecht, dat ze hun geld terugkrijgen en dan worden ze voor het blok gezet.
En als er dingen ontdekt worden tijdens de keuring heb je geen poot om op te staan omdat ze niet gekeurd is bij verkoop en je nooit kunt bewijzen dat dit in de afgelopen 3 dagen is ontstaan.
Ik snap best dat dit een apart verhaal is en allemaal rauw op je dak valt. Ik vind het een beetje dubbel en dubieus allemaal, van beide kanten.