Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mioux schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar,dan zit er dus nog een kant aan?
friendly schreef:Julu72 schreef:Fijn dat je nu toch een goede plek hebt gevonden! Ik vind het ook niet kunnen dat ze zo plots om borg gaan vragen..
Blijft je vriendin daar nu nog wel nu jij ook weg bent?
Die vriendin was eerder dan TS al weggaan he? Daar is toen het gezeur mee begonnen..
Rowie_lover schreef:Ik heb nu al op twee verschillende stallen in baarle nassau gestaan en beide stallen flikten een soort gelijke streek dus ik ben daar nu wel klaar mee. Voor mij geen kleine privestalletjes meer, daar ben ik nu echt wel klaar mee.
Tommy13 schreef:Hopelijk hou je het vol op deze stal, want als ik je verhaal zo lees is dit de 3e stal in korte tijd (7mnd en daarvoor een andere stal en nu weer 1). Denk je wel aan je paard? Zoveel verhuizingen terwijl je eerder aangaf dat de verzorging goed was. Ik blijf bij mijn standpunt dat hier meer aan de hand is. Zou graag het hele verhaal willen horen van SH of van die andere personen op dit topic die hier meer van weten.
Zal vast niet zo zwart/wit zijn. Tenslotte ruzie maken doe je niet alleen maar met z'n 2-en