borg betalen op pensionstal na 7 maanden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Re: borg betalen op pensionstal na 7 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 18:32

Ben ik ook wel benieuwd naar,dan zit er dus nog een kant aan?

Johnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:40

Is het inmiddels opgelost?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:52

Nee slaat nergens op.
Als je borg moet betalen moet het voor iedereen gelden en niet voor jullie 2.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:55

Zoiets hadden wij ook... Vriendin van mij vertrok op stal, moest 2 maanden opzegtermijn betalen. Niks zwart op wit... Ander iemand ging weg, moest een maand borg betalen. Ik ging weg, hoefde niks te betalen. Volgens mij heeft overigens niemand t betaald, maar was ook heel raar geregeld...

Tommy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:43

Mioux schreef:
Ben ik ook wel benieuwd naar,dan zit er dus nog een kant aan?

Vermoed ook dat er een ander verhaal aan vastzit, want TS blijft verdacht stil. En een ruzie of meningsverschil spreek je met elkaar uit. Niet een eenzijdig verhaal op internet zetten. Gezien de laatste reacties zijn er meer mensen die hier iets vanaf weten.

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 13:08

Hoi hoi
Hier ben ik weer. Ik ben inmiddels vertrokken naar een andere professionele stal. De borg moest echt perse betaald worden en anders moest ik vertrekken dus heb ik me bij dit besluit neergelegd en ben vertrokken. De stal waar ik heen ben gegaan is een stal waar ik al jaren kom en de eigenaar goed van ken. Is een stuk verder weg maar ik speel nu op safe. Ik heb nu al op twee verschillende stallen in baarle nassau gestaan en beide stallen flikten een soort gelijke streek dus ik ben daar nu wel klaar mee. Voor mij geen kleine privestalletjes meer, daar ben ik nu echt wel klaar mee. Bedankt allemaal voor het meedenken en medeleven. Daar heb ik erg veel aan gehad want ik heb me echt verschrikkelijk gevoeld de laatste tijd. gelukkig is dat nu allemaal verleden tijd en sta ik nu wel bij een geweldige stal zonder addertjes onder het gras.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:09

Succes op je nieuwe stal!

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:16

Gelukkig.. Veel succes op je nieuwe stal !

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:17

Goed gedaan, positief dus nu!\

Lekker gaan genieten!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:24

Goede beslissing. Dergelijke acties kunnen imo ècht niet..

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:41

Goedzo TS! Hoop dat de pensionhouder hiermee inziet dat ze zichzelf wel erg in de vingers snijdt: nu heeft ze immers een betalende kland minder en nog steeds geen borg :=

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:43

Als 2 stallen je zoiets flikken... ? Er is zo'n gezegde....

Ik zou dat dan bij mijn 2e stal zo regelen dan het me niet nog een keer zou gebeuren. Maar ik ben blij dat je een stal hebt waar je nu wel een plezierig gevoel bij hebt. Dat is het beste!

Julu72

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 16:41

Fijn dat je nu toch een goede plek hebt gevonden! Ik vind het ook niet kunnen dat ze zo plots om borg gaan vragen..

Blijft je vriendin daar nu nog wel nu jij ook weg bent?

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 16:48

H3b je bij deze stal wel een goed contract getekend?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 16:50

Julu72 schreef:
Fijn dat je nu toch een goede plek hebt gevonden! Ik vind het ook niet kunnen dat ze zo plots om borg gaan vragen..

Die vriendin was eerder dan TS al weggaan he? Daar is toen het gezeur mee begonnen..

Julu72

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:26

friendly schreef:
Julu72 schreef:

Die vriendin was eerder dan TS al weggaan he? Daar is toen het gezeur mee begonnen..

Nee, ik doel op die andere vriendin. Zij moest toch samen met nog een stalgenootje als enigen de borg betalen omdat nog een ándere vriendin weggegaan was?

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:36

Goede beslissing. Veel succes op je nieuwe stal!

Tommy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:16

Rowie_lover schreef:
Ik heb nu al op twee verschillende stallen in baarle nassau gestaan en beide stallen flikten een soort gelijke streek dus ik ben daar nu wel klaar mee. Voor mij geen kleine privestalletjes meer, daar ben ik nu echt wel klaar mee.

Hopelijk hou je het vol op deze stal, want als ik je verhaal zo lees is dit de 3e stal in korte tijd (7mnd en daarvoor een andere stal en nu weer 1). Denk je wel aan je paard? Zoveel verhuizingen terwijl je eerder aangaf dat de verzorging goed was. Ik blijf bij mijn standpunt dat hier meer aan de hand is. Zou graag het hele verhaal willen horen van SH of van die andere personen op dit topic die hier meer van weten.
Zal vast niet zo zwart/wit zijn. Tenslotte ruzie maken doe je niet alleen maar met z'n 2-en :n

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:59

Julu72: dat had ik dan weer even gemist. Had wel meegekregen dat TS en nog iemand moesten betalen maar dat dat ook een vriendin was heb ik even gemist.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 13:55

Goed voet bij stuk gehouden, vind het maar een rare regeling van je oude stalhouder.
Ik was bij zoiets ook echt opzoek gegaan naar een andere stalling, gelukkig heb je die nu gevonden.
Hopelijk sta je hier nog lang met veel plezier +:)+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 19:24

Tommy13 schreef:
Hopelijk hou je het vol op deze stal, want als ik je verhaal zo lees is dit de 3e stal in korte tijd (7mnd en daarvoor een andere stal en nu weer 1). Denk je wel aan je paard? Zoveel verhuizingen terwijl je eerder aangaf dat de verzorging goed was. Ik blijf bij mijn standpunt dat hier meer aan de hand is. Zou graag het hele verhaal willen horen van SH of van die andere personen op dit topic die hier meer van weten.
Zal vast niet zo zwart/wit zijn. Tenslotte ruzie maken doe je niet alleen maar met z'n 2-en :n

Mee eens. Dit lijkt weer typisch zo'n verhaal waar twee kanten aan zitten. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat het verhaal van TS niet klopt, maar vreemd is het allemaal wel.
Ik hoop dat beide partijen hier in ieder geval iets positiefs uit kunnen halen.