Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Weidemaatje schreef:Kan je dierenarts het niet doen? Lijkt me ook fijner voor het paard.
(Heb hier geen verstand van, maar het lijkt me gewoon fijner voor het paard.)
Maartje1990 schreef:elenaMM77, je hebt drie keer hetzelfde filmpje gepost en misschien kun je alleen de link posten? Ik weet niet of je je post nog kan aanpassen? Is een beetje een akelig (eerste) beeld dat je nu al ziet op de afbeelding persoonlijk vind ik het niet fijn om te zien, maar zeker voor de jongere bokkers niet prettig.
Joolien schreef:Gabbe schreef:Ik twijfel om het filmpje te kijken. Ben er bewust niet bij gebleven bij mijn paard.
Tja het is heftig, het paard valt in een keer neer.
Woogy schreef:Mijn meid is naar Nijkerk gegaan. Mooier kon ik het niet wensen, mocht haar zelf vasthouden tijdens het schieten en heb daar ook afscheid van haar kunnen nemen. Uiteindelijk heb ik alles gezien op het steken, optakelen en onthoofden na. Was machtig mooi om haar van binnen te kunnen bekijken. Hoe respectvol de mannen omgingen met haar kadaver. Binnen ene fractie van een fractie was het gebeurd en binnen ik geloof 20 minuten ging ze van levend dier naar twee grote hompen vlees die vervoerd werden naar geen idee waar.
Ons verhaal kun je hier lezen
[VVDD] Mijn meisje haar laatste dag
Jemig wat valt dat paard prachtig in het filmpje met Do. Hij zakt en is weg, niet eens stuipen helemaal niets. Maar wat Do zegt snap ik wel. Ik hoorde de klap ook minder dan een halve meter bij m'n hoofd vandaag en dat heeft echt een mega impact op alle zintuigen. Denk dat haar schrikreactie voornamelijk is omdat ze geen idee heeft wat er gebeuren gaat
Gabbe schreef:Ik twijfel om het filmpje te kijken. Ben er bewust niet bij gebleven bij mijn paard.
Gabbe schreef:Woogy schreef:Mijn meid is naar Nijkerk gegaan. Mooier kon ik het niet wensen, mocht haar zelf vasthouden tijdens het schieten en heb daar ook afscheid van haar kunnen nemen. Uiteindelijk heb ik alles gezien op het steken, optakelen en onthoofden na. Was machtig mooi om haar van binnen te kunnen bekijken. Hoe respectvol de mannen omgingen met haar kadaver. Binnen ene fractie van een fractie was het gebeurd en binnen ik geloof 20 minuten ging ze van levend dier naar twee grote hompen vlees die vervoerd werden naar geen idee waar.
Ons verhaal kun je hier lezen
[VVDD] Mijn meisje haar laatste dag
Jemig wat valt dat paard prachtig in het filmpje met Do. Hij zakt en is weg, niet eens stuipen helemaal niets. Maar wat Do zegt snap ik wel. Ik hoorde de klap ook minder dan een halve meter bij m'n hoofd vandaag en dat heeft echt een mega impact op alle zintuigen. Denk dat haar schrikreactie voornamelijk is omdat ze geen idee heeft wat er gebeuren gaat
Mede door jou verhaal wat ik toen gelezen heb ben ik anders gaan denken over de slacht. Ben op de dag van vandaag nog steeds blij dat ik hem weggebracht heb.