Onrechtmatig paard vasthouden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:43

Ts in dit geval is het juist fijn als je het via de bank overmaakt. Dan heb je het op papier, als je het zo geeft moet je altijd nog maar afwachten wat er over gezegd wordt.

Sterkte verder, ik vind het een heel verhaal, denk dat je beter eerst voor jezelf kan zorgen en zorgen dat je rust krijgt op een ander plekje! Als je zoveel gezeik aan je hoofd hebt dan kan ik me voorstellen dat je er zo emotioneel van wordt dat sommige mensen je als labiel zien. Hoop dat je je trots (en steun en toeverlaat) weer snel bij je hebt!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:43

Helaas zit ik een belachelijk eind van je af, anders hing in de trailer aan en kwam ik met je mee.

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 10:44

Dhr harmsen heeft mij net gebeld en mij laten weten dat het geld op meneer zijn rekening staat en hij hem ook heeft gesproken en heeft verteld dat het geld er al die tijd was en nu op zijn rekening staat , op zijn amsterdams gezegd , net goed voor je kerel , zomaar heb je zo een drama lopen maken terwijl ik al die tijd wist dat het goed zat , zomaar heb je mijn vuile was lopen schreeuwen over je erf en mensen die bij mij waren lopen vertellen wat er allemaal aan mij mankeerde

Jullie willen niet weten hoe opgelucht ik ben dat ik nu in iedergeval heb kunnen aantonen dat er geen spraken was van wanbetaling of onwil , nu afwachten of hij zijn woord nakomt en hem komt brengen, al had ik liever bij machten willen zijn om hem zelf te halen , een soort van trots is dat dan ofzo ... met opgeheven hoofd daar het erf oplopen en mijn beestje uit stal halen en hem opladen , ik had mijzelf dat moment wel gegund

chevax

Re: Onrechtmatig paard vasthouden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:47

Volgens mij breng je zelf een boel vuile was naar buiten, hoor TS. Ik zou bovendien de naam van de Rabobank-medewerker weghalen als ik jou was, die man zit er vast niet op te wachten in dit topic met naam en toenaam te worden genoemd. Dient ook geen enkel doel.

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 10:51

Ik krijg net een sms dat ze hem nu komen brengen ,

srsW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:52

Wat fijn als het nu is opgelost en dat je zometeen je paardje weer hebt thuis staan!

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:54

nou dat brengen is wel het minste wat ze kunnen doen, als service en goedmaker

suc 6 ermee

Corinax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:55

Super.
Fijn dat het opgelost is

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:56

Ik denk eigenlijk niet dat de stalhouder echt van kwade wil was. Maar de TS komt niet altijd even helder over. Als dat live ook zo is, en hij hoort ook nog verhalen van de moeder (die over het algemeen wel weet wat er bij een dochter speelt). Dan kan ik me voorstellen dat hij wat argwaan krijgt, en denkt 'Eerst het geld op mijn rekening, en dan pas het paard van mijn terrein af'. Kan me wel voorstellen dat hij het niet contact wil hebben. Dan heb je geen enkel bewijs in handen.

Zeker nu hij heeft aangegeven dat hij het paard meteen komt brengen, lijkt me niet dat hij een 'oplichter' of iets dergelijk is. Gewoon iemand die zeker wilde weten dat hij zijn geld zou krijgen, na alle rare verhalen die hij heeft gehoord.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:58

Ik denk dat de beste man nog niets te verwijten viel, die hoort enge verhalen en had zijn geld nog niet.

Fijn dat het paard zo wordt gebracht!

BigOne

Volgens mij is hier nog niets opgelost. Ts, je zegt dat je moeder je vorig jaar heeft mishandeld en toch kom je nog in haar gedeelte van de woning?? Ik snap dat er dingen heel goed fout zitten maar misschien is het wel het beste dat jullie helemaal met elkaar breken. Je moeder had dit als droom voor haar kleinkind?? Ik hoor je niet over een kind praten. Als die er ook nog bij betrokken is word het helemaal erg en inderdaad, naam van bankmedewerker direct verwijderen.

manie

Pffff ik vind het allemaal wat hysterisch overkomen, niet zo verstandig ook om dit allemaal op internet te gooien.
Tipje voor TS en je toekomst, misschien wil een modje dit hele topic verwijderen....

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 10:59

chevax schreef:
Volgens mij breng je zelf een boel vuile was naar buiten, hoor TS. Ik zou bovendien de naam van de Rabobank-medewerker weghalen als ik jou was, die man zit er vast niet op te wachten in dit topic met naam en toenaam te worden genoemd. Dient ook geen enkel doel.

Ik heb niet staan schreeuwen dat iemand gek is of onder curatele staat ten overstaan van iedereen en alles, ik mag mijn hart luchten en steun zoeken bij andere in een vervelende situatie waar ik mij alleen in voel staan , en wat betreft de medewerker van de bank , hij is de eigenaar van het filiaal en vind het helemaal niet erg dat hij in het openbaar een dikke vette pluim toegereikt krijgt ... en zodra ik mij wat beter voel een dikke zoen op zijn wang met een bos bloemen voor zijn vrouw

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:02

Fijn TS, hoop dat je paard er beter van geworden is ipv slechter. Zorg even dat je een fototoestel bij de hand hebt als hij gebracht wordt.

Verder zou ik de naam van de rabobank meneer even weghalen. Ook al heeft hij het nog zo goed gedaan. Het voegt niks toe :)

Corinax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:03

Waar is je dochter in dit alles?
Las inderdaad dat je een dochter had waarmee deze droom is begonnen.

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:05

Goed nieuws !

Ik zit volgens mij niet in jou buurt anders had ik wel voor je willen rijden.
Succes! Zal voor je duimen dat vanaf nu alles op z'n pootjes terecht komt!

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:08

Ik hoop dat je hem binnen een paar uur weer in je armen kan sluiten TS.

En gauw op zoek naar een nieuw onderkomen, waar je alles achter je kan laten.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:09

Mooi dat je paard zo gebracht wordt.
Dat is wat het in dit topic om ging.
Waar de dochter in dit verhaal is doet er helemaal niet toe. Dat ts is een naar pakket zit is duidelijk maar dat is ook niet voor dit topic verder bestemd lijkt mij.

Ts ik zou hier een punt achter zetten en zorgen dat jij je leven weer op de rit krijgt. Succes

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 11:10

bigone schreef:
Volgens mij is hier nog niets opgelost. Ts, je zegt dat je moeder je vorig jaar heeft mishandeld en toch kom je nog in haar gedeelte van de woning?? Ik snap dat er dingen heel goed fout zitten maar misschien is het wel het beste dat jullie helemaal met elkaar breken. Je moeder had dit als droom voor haar kleinkind?? Ik hoor je niet over een kind praten. Als die er ook nog bij betrokken is word het helemaal erg en inderdaad, naam van bankmedewerker direct verwijderen.

Kind is een volwassen vrouw die op zichzelf woont,

Ik kom alleen nog in de woning om bij haar afwezigheid mijn poes die zich niks aantrekt van dit gedoe
daar graag op de bank ligt en haar eten haalt.

Vind sommige mensen wel heel erg hard in hun reactie,
ik ben niet vaag en heb ook nog nooit van klanten, vrienden of andere gehoord dat ik zo
overkom, ik ben wel emotioneel aan het einde van mijn latijn en lichamelijk op.

Ik heb respect voor mijn moeder en heb haar nooit in een kwaad daglicht willen zetten
zo ben ik niet opgevoed en aangezien ik enigst kind ben voel ik mij ook verantwoordelijk
dat er de juiste zorg voor haar komt.
Ouder worden , vergeetachtig en in de war met wat juist is of niet kan ons allemaal overkomen
net zo goed als het een van je ouders kan overkomen,

Dat ik er alleen voor sta in deze zorg en verantwoordelijkheidsgevoel is voor mij erg zwaar
en kost veel energie, dat mijn lijf ook niet wil op het moment maakt het nog lastiger,

Het is makkelijk om te oordelen en je mening te geven over iets wat je leest maar niet in het echt meemaakt of zelf overkomt.

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 11:12

BokitoZ schreef:
Goed nieuws !

Ik zit volgens mij niet in jou buurt anders had ik wel voor je willen rijden.
Succes! Zal voor je duimen dat vanaf nu alles op z'n pootjes terecht komt!

Ik heb wel een plekje bij jou in de buurt op het oog , wou daar zaterdag gaan kijken maar door al het gedoe is daar niks v as n gekomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:14

Ik lees al die tijd al even mee, maar zou je het ons toch nog even willen laten weten, zodra je topper weer veilig bij jou op stal staat?

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:30

Fijn dat de oplossing heel dichtbij is . Zal een pak van je hart zijn .

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:32

FuegoJoy schreef:
...

Het is makkelijk om te oordelen en je mening te geven over iets wat je leest maar niet in het echt meemaakt of zelf overkomt.

Maar het is ook makkelijk om alleen maar vanuit je eigen (emotioneel gekleurde) kant te blijven kijken. En niet te verplaatsen in de stalhouder, die misschien alleen maar zekerheid wil.

Ik ken jullie allebei niet, en kan me voorstellen dat het een moeilijke situatie is. Maar ik zie gewoon niet wat die stalhouder te winnen heeft met een paard 'gijzelen'.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:40

Hoe het ook in elkaar zit. Het lijkt me handig dat er professionele hulp komt voor TS. Dit verhaal gaat natuurlijk nog gewoon verder zolang ze in de buurt van haar moeder woont.

YPT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:11

Jemig de pemig ! Heb ook stilletjes meegelezen en mij verwonderd. Leek bijna op een verhaal dat gewoon niet waar kon zijn. Wilde al roepen om er desnoods de krant bij te halen mocht het verder escaleren.

Maar eind goed al goed en is haar kanjer weer terug. Maak idd foto's van zijn thuiskomst !En verder .. vrienden kun je kiezen, familie niet. Afscheid kan je van beiden nemen als het uiteindelijk niet goed voor jezelf is. Zorg goed voor jezelf TS !