Torfi schreef:Omdat ik mijn paard niet continu wil verhuizen ben ik (tussen mijn paard doen en full-time werken) op zoveel mogelijk stallen gaan kijken. Per toeval is het dat ik dus nu de stal heb gevonden waar ik wil gaan staan (paard buiten in de groep, onbeperkt ruwvoer en goede faciliteiten). Ik ga geen stal opzeggen of slapende honden wakker maken voor ik iets nieuws heb. Meeste stalhouders zijn niet altijd blij als je opzegt (en zeker niet als je weet dat zn stal al een leegloop heeft).
De stalling is destijds mondeling overeengekomen. Niets op papier en niets per bank.
Maar ook mondelingen afspraken met hem zijn van zijn kant niet bindend. Zo wilde we een extra voerbeurt en dan zeggen kost niets. Maar vervolgens wel 10 euro op de rekening zetten.
Mest abonnement is bv 60 euro per maand, tenzij de maand 31 dagen heeft, dan is het 62 euro!
Als ik ga verhuizen omdat ik gewoon elders wil staan begrijp ik dat je je aan de regels houdt. Maar in dit geval is het om de gezondheid van mn paard. Het stro is nu al ruim 3 maanden slecht, steeds proberen we het hem te zeggen.. maar hij houdt stug vol dat het goed is. De paarden stonden afgelopen periode buiten en alleen `s nachts op stal.. maar nu sinds twee weken weer binnen en dus voor zeg maar 23 uur op dit spul. Gister had het paard van mn vriendin al gaskoliek. Dan wordt je toch wel heel verdrietig.
Het is niet zo dat ik niet wil betalen (de maand december), maar heel rijk ben ik ook niet en ik steek het geld liever in het spaarpotje van mn paard ipv de hand van de boer!
Ik zou gewoon gaan en niks meer betalen
Maak foto's van het slechte hooi en stro,hij heeft geen poot om op te staan....
Mocht hij toch moeilijk gaan doen dan zal niemand je ongelijk geven om daar te zijn vertrokken.
Succes Ts