heb sinds mei 2013 mijn rijbewijs en loop nu tegen het E aan te hikken.Nu nog een drukke tentamenperiode maar wil in februari ook gaan lessen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
heb sinds mei 2013 mijn rijbewijs en loop nu tegen het E aan te hikken.
Esther43 schreef:Ik had vragen over hoe lang de combinatie was, hoeveel de auto mocht trekken, hoe zwaar de kar was, hoeveel er dan in de kar mocht aan lading, hoe de lading verdeeld moet zijn en over de druk op dat koppel stuk. Maar dat verteld je instructeur gewoon van te voren en t staan allemaal in de papieren die je er bij mag hebben haha!
Ik zal het vast eens bestuderen. Lara schreef:Leuk topic! Ik kan aardig meepratenheb sinds mei 2013 mijn rijbewijs en loop nu tegen het E aan te hikken.
Nu nog een drukke tentamenperiode maar wil in februari ook gaan lessen
heb 5 uur les gehad en toen afgereden.
Maar ik vond het theorie gedeelte echt meevallen, duurde nog geen 2 minuutjes haha. En rijden was ook prima, al reed ik niet perfect, maar vond ze ook veel minder streng dan met B rijbewijs. Was gewoon gezellig klein uurtje aan het kletsen en beetje aan het rond crossen haha.
heerlijk rustig. Om iets voor 3 dus mocht het glad zijn of sneeuwen dan is er al gestrooid.
rond 3 is het in emmen juist flink druk door alle scholieren die dan vrij zijn
even kijken hoe en wat, voordat ik een dagexamen zou plannen en het niet zou kunnen
_cheyenne_ schreef:Vraagt een Examinator echt naar de reden voor het halen van een E rijbewijs?
Voor mij komt het ook al dichterbij, nog 1 weekje.
En hoeveel uren rijles hebben jullie gehad voor je BE rijbewijs?
1936+1500 = 3436
ik moet eerst 1.5 uur rijden voordat ik in Breda ben en als het echt gaat sneeuwen die nacht mag ik er nog wel een half uur bij tellen. Moet er om 7:30 zijn.