Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
palousa_boy schreef:Moonlight17 schreef:Ik heb het zelfs gezien voor mijn neus dat iemand geen schade die hij had gemaakt wilde betalen aangezien hij meer premie moest betalen aan zijn WA verzekering dus zijn schade vrije jaren verdwenen. Vond het gewoon echt zielig dat dit de reden moest zijn.
Dan betaal je toch zo en niet via de verzekering? Probleem opgelost lijkt mij
Verder zijn er wel een hoop aso mensen als ik dat allemaal zo lees kwa niet terugbetalen.
Nies_ schreef:aan het eind van de rit sta ik altijd de stront van een ander op te scheppen, bekijk het maar.
. diesuus schreef:Ooit trailer uitgeleend, had het paard de achterklep verrot getrapt. Trailer was een jaar oud en mankeerde niks, paard heeft gewoon vreselijk staan trappen. Haar verzekering vergoede niks en die vsn mij ook niet. Iets wat je leend is niet verzekerd en iets wat je uitleend dus ook niet. Ik wist dat ze dat paard ging vervoeren, maar niet dat hij zo mepte. Hebben alles zelf hersteld, zij heeft niet eens geholpen, laat staan betalen. Dus hee leen hem nooit meer uit. Wel rijden we zelf in geval fan nood.