Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_San87_ schreef:Niet waar.
.....was halverwege de maand...russel schreef:_San87_ schreef:Niet waar.
Bedoel je mij? Ik heb nooit een opzeg termijn gehad...maar heb wel meegemaakt toen ik aangaf weg te gaan dat mijn paard binnen bleef, geen voer meer kreeg en uitmesten werd toch al nooit gedaan....
Toen ik daar wat van zei, mocht ik meteen mijn paard oppakken, heb dat ook gedaan en mijn man is die avond nog de helft van het vooruit betaalde stalgeld terug gaan halen.....was halverwege de maand...
Brutalen hebben de halve wereld en stalbazen, tja ach je hebt goeden en slechten...en een stalbaas die zegt dat hij het niet wil weten maar stiekem dus toch partij trekt door je te duperen, tja ....
Als Moses niet naar de Berg komt, dan de Berg maar naar Moses....
russel schreef:san87 waar kan ik lezen dat ik een contract heb als ik bij een pension mijn paard stal? En hoe rechtsgeldig is zo een contract? Als er gerefereerd wordt naar een maand opzeg termijn, dan werkt dat 2 kanten op...
russel schreef:Maar dat werkt dan wel 2 kanten op...dus als je meteen moet vertrekken, dan houdt de stalbaas zich ook niet aan zijn eigen gemaakte afspraken.
zorro schreef:Ts: top dat je het zo gaat oplossen! Klinkt stom, maar ik ben gewoon trots op je! Het is heel normaal dat je als je net deze ellende hebt meegemaakt dat je zin hebt om je kont tegen de krib te gooien: nu past iedereen zich maar even aan mij aan. Heel normaal! Een oploķssing is het nog nooit geweest, en ik ben oprecht blij dat je het netjes oplost.
Ze zullen meelezen, tuurlijk. Maar ze zien ook dat je echt wel van goede wil bent. Jou valt op dit gebied niets te verwijten. En nogmaals, beste meelezers, het is heel normaal dat je even zat van alles bent na dit gedoe, en als je paard dan ook nog ineens verhuist moet worden op een ander moment dan eigenlijk in de planning lag, dan vat je wel eens iets anders op dan het misschien bedoelt is. En reageer je ook feller, word je opstandig. Hebben we allemaal wel eens.
Ts is netjes gebleven in dit topic, heeft niet uitgeweid, en lost alles netjes op met de stalhouder. Klaar toch? Leven en laten leven..
Het is geregeld en klaar. Fijn met paardlief de toekomst tegemoet nu in een positieve flow 
Ik heb gister persoonlijk het geld gebracht en het klinkt stom maar ik heb gewoon een praatje gemaakt met de staleigenaar en de overige stalgenoten. Dan maar even een lege portomonee. Mn paardje staat nu wel goed. We staan op de stal waar ik al heen wilde en ik ben daar ook blij mee. en ik kan met iedereen (ehh bijna iedereen
) nog door 1 deur.