wie verantwoordelijk voor beestjes op paarden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 17:53

heb op een pensionstal gestaan en ik moest mijn paard op spelt zetten maar de pensionhouder vond het nodig om er lekker brok in te stoppen nou ik was er niet blij mee paard tegen bevangen aan en hun zijn toch klanten die bij me staan, en het is maar musli geen brok en ze weet vast wel wat haar paard nodig heeft en het zou toch idioot zijn als ik ander voer erin ga gooien terwijl de eigenaar dat niet wil

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 17:55

Nah, als een paard hier stond te zweten onder de deken ging die af, kan de eigenaar op zijn kop gaan staan. Is wederom slecht voor het paard, dus dan gebeurd het niet.

Je bent toch geen slaaf, je hebt toch een paar eigen hersenen. Als een paard iets 'speciaals' krijgt en het is niet ongezond hoor je het gewoon te doen ja, maar het is niet zo dat je mee hoort te werken aan andermans slechte acties.

Het is niet "niet mijn paard maar dat van de pensionklant" maar een dier dat niet zelf kan kiezen wat die in zijn mond gestopt krijgt, paard vreet wat voor zijn neus komt te staan en weet niet of de baas het goed bedoeld en of het (on)gezond is.

fanta2

Re: wie verantwoordelijk voor beestjes op paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 17:57

Ja het is niet anders, maar ik wilde alleen maar hebben over beestjes en het is opgelost de rest is allemaal voor de eigenaar