Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Douraque schreef:Voor degene die zeggen dat ts geen poot om heeft om op te staan, geef ik de tip het juridische aspect over te laten aan mensen die ervoor jarenlang hebben geleerd zoals ik, joycie en floortjem
Ofwel lees onze berichten eens na en ga geen onzin roepen
Lara_Silver schreef:Douraque schreef:Voor degene die zeggen dat ts geen poot om heeft om op te staan, geef ik de tip het juridische aspect over te laten aan mensen die ervoor jarenlang hebben geleerd zoals ik, joycie en floortjem
Ofwel lees onze berichten eens na en ga geen onzin roepen
Volgens mij heeft op de laatste pagina niemand behalve Riannesodd een dergelijke uitspraak gedaan.
Neon schreef:Wat wordt hier toch veel gekletst over rechtzaken... als je weet wat het kost om een rechtzaak aan te spannen dan weet je ook dat dit niet realistisch is... die manege gaat echt geen rechtzaak aanspannen... we hebben het hier over een doodgewone pony, die vast en zeker heel lief en leuk is.... maar absoluut geen Totilas prijskaartje zal hebben... voor de kosten van een rechtzaak kunnen ze heel wat andere pony's kopen... en daarbij is het maar de vraag of ze de rechtzaak zouden winnen...
Ts... niet meer zelf in gesprek gaan met de manege eigenaren, je bent jong en emotioneel (begrijpelijk) waardoor het niets oplost... daarbij zijn jouw ouders degene die dit op horen te pakken jij bent immers minderjarig... ik zou als ik jou was gebruik maken van het aanbod van joyce

Neon schreef:Lowara... om dat te voorkomen zou je dus contractueel vast kunnen leggen dat er sprake is van een opzegtermijn waardoor jij tijd hebt om een ander dier te zoeken voor je bedrijfsvoering (mits je natuurlijk op de afgesproken wijze voor het dier zorgt, ook dit zou je dan vast moeten leggen om discussies te voorkomen)
Maar je loopt altijd het risico dat een dier ziek wordt of sterft... in dat geval zou je bedrijfsvoering dan ook gevaar lopen... wellicht moet je overwegen om dan nog een extra dier erbij te hebben?
fuego3 schreef:ik zou de pony lekker ophalen en de gestalde maanden betalen , eerlijk of niet maar je hebt niks op papier.
maar hoezo waren ze niet goed voor je pony ts ?