Jasje besteld bij Superhorse webshop, en nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Akke_sSpring

Re: Jasje besteld bij Superhorse webshop, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 00:50

Een "beetje" laten afweten. Ik heb via Facebook contact gezocht, meerdere mails verstuurd naar een mailadres waar ik 3/4 weken geleden nog reactie vandaan gestuurd heb gekregen en nul respons meer gekregen. Ik word simpel van dit soort gasten!

Ik heb bij de politie aangifte gedaan omdat ik een aankoop heb gedaan bij Joost1995 die iets verkocht , ik betaalde en hij niet leverde. Dit voelt eigenlijk precies hetzelfde. Vanwege de vervelende prive situatie wilde ik er allemaal nog wel geduld voor opbrengen maar eerlijk is eerlijk dit is toch belachelijk!!
Ik ben heel stom want ik heb geen rechtsbijstandverzekering dus ik kan waarschijnlijk weinig uitrichten maar de grootste fout ligt bij hen.

Op zadelpasgebied heb ik ook ervaring en ook die was niet positief.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 01:01

Jij hebt dus helemaal niets meer gehoord. Ik hoop dat het voor jouw zoals bij een aantal in dit topic ook opgelost wordt.
Ze maken er wel een echt zooitje van maar goed dat de webshop nu echt klaar is. Ze hadden nooit zolang door moeten gaan met de webshop. Ze hadden gelijk me de sluiting van de winkel de stekker eruit moeten trekken.
Ik was zelf ook niet echt een super fan van de winkel en personeel. Nog getwijfeld om daar een zadel te kopen 2 jaar terug. Nu toch blij dat ik dat niet gedaan heb.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 06:49

James2000 schreef:
GamblersCup schreef:
Voor je met een nieuwe naam begint, zou ik eerst oude klanten eens tevreden stellen. Anders is straks je nieuwe naam gelijk al naar de klöte, als mensen erachter komen wie je bent...

door al deze berichten is dat al gebeurt, negatief zijn is zo veel makkelijker dan iets positiefs zeggen
Terwijl dat zo oneerlijk is

Lees anders even het topic nog een keer door. Er zijn verschillende mensen (en ook die zich niet in dit topic hebben gemeld) die nog steeds op hun spullen of centjes wachten en herhaaldelijk contact hebben gezocht. Lijkt mij alles behalve netjes en als er iemand oneerlijk bezig is, dan is het Superhorse webshop wel.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 11:17

Ik ben een aantal keer in de winkel geweest, en werd altijd netjes geholpen. Een paar weken geleden heb ik Isabelle gemaild om een afspraak te maken om een zadel te passen en te kopen, ik kreeg op mijn eerste twee mailtjes met vragen netjes reactie en nu krijg ik ook geen reactie meer... Ik ga dus denk ik geen zadel meer bij haar kopen want als er dan iets met het zadel zou zijn en ik ook geen reactie krijg dan heb ik een probleem.
Ik heb ook al verschillende telefoonnummers gebeld, maar de nummers zijn niet in gebruik...

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 12:37

Op Facebook zag ik foto's voorbijj komen dat Isabelle op vakantie is dus ik denk nog even geen antwoord.

Hoop dat het met iedereen fatsoenlijk afgehandeld wordt uiteindelijk.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 12:51

Ik heb Isabelle daarnet een berichtje via fb gestuurd. Hopelijk krijg ik nu wel antwoord.

Akke_sSpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 12:58

Heb ik vorige week ook gedaan. Een paar weken daarvoor ook al eens maar toen verwees ze mij door naar Marc en dat ze echt niets voor me kon betekenen. Nu krijg ik geen reactie meer van Marc en dus heb ik Isabelle weer benaderd. Uiteindelijk waren zij samen verantwoordelijk voor Superhorse en kan zij misschien Marc motiveren om in ieder geval contact op te nemen met iedereen. Vooralsnog geen reactie, laten we het er maar op houden dat het komt omdat ze op vakantie is.

Akke_sSpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 19:35

Ik heb vandaag een reactie gehad met excuses en het geld staat weer op mijn rekening. Ik heb ze veel sterkte gewenst en hoop voor iedereen dat alle zaken spoedig weer op orde zijn.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 01:03

Nou dat werd wel tijd ook. Fijn dat het ook bij jouw opgelost is.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 01:10

Ik heb niets bij hun besteld, maar ik snap wel dat het erg vervelend is... Niet erg netjes om niet te antwoorden op mails ed.
Ik ben er wel eens een keertje geweest en ben vriendelijk voortgeholpen :j Ook heb ik mn zadel van bij Isabelle en ik moet zeggen dat ik haar erg goed vind. Maar is ze nu gestopt met haar zadelpasservice? Want dan moet ik naar iemand anders op zoek...

Akke_sSpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 10:09

Wat ik eerder heb gelezen was dat ze onder een andere naam verder wilde. Er waren zowel mensen die niet als wel tevreden waren over haar passervice. Ze had in principe een goede naam dus ik denk dat ze wel verder zal gaan.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 10:12

Iedere zaak heeft wel klanten die niet tevreden zijn. Dat houd je altijd, maar wanneer de klachten gaan overheersen moet je je achter de oren krabben of je wel goed bezig bent. Je naam veranderen ipv de problemen met de gedupeerden op te lossen vind ik symptoombestrijding en alles behalve netjes.

Akke_sSpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 11:47

Helemaal mee eens. Persoonlijk denk ik dat ze het beste of onder de naam van de zaak of onder haar eigen naam moet gaan werken. Weer bereikbaar zou moeten zijn voor haar klanten en gaan communiceren. Dan kan ze ook aan klanten vertellen of en hoe lang ze nog moeten wachten.

Ik heb eens 4 maanden op een zadelmaker gewacht omdat het in haar privé situatie niet goed ging. Ik wilde wel persé naar haar toe omdat zij goed aangeschreven stond en goed bekend was met het merk zadel wat ik had. Het duurde lang, achteraf heeft het helaas niets opgeleverd maar dat er gecommuniceerd werd vond ik het belangrijkste.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 01:19

Met alle respect maar mijn dochter heeft daar op 15 jarige leeftijd een gloednieuw Stübbenzadel gekocht wat door haar is aangemeten. Wij kennen haar persoonlijk en mijn dochter heeft dit zadel keurig aan mij afbetaald met haar bijbaantje.

Dit zadel bleek zo scheef als ik weet niet wat terwijl zij het prima vond passen. Mail gestuurd naar Stübben die aangaf dat ze geen zaken meer wilden doen met superhorse, mochten wel het zadel naar Duitsland sturen. Wij hebben er voor gekozen om het zadel door een ander zadelmaker te laten aanpassen en het zadel had maar liefst twee keer aanpassing nodig en lijkt nog niet optimaal.

Ik ben niet gauw niet tevreden maar dit ging wel heel erg fout. Mag haar als persoon nog steeds maar voor mijn zadels ga ik wel ergens anders heen. Ik wil een passer die ook zadelmaker is en niet iemand die het werk uitbesteed aan iemand die het paard nog nooit gezien heeft.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 07:46

Hebben jullie nog steeds geen reactie ontvangen?
Ik zou dan toch eens richting aangifte gaan denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 11:10

Percy, als je haar persoonlijk kent, vind ik het niet netjes wat je doet...we horen altijd maar een kant van het verhaal.

Misschien stapt je dochter wel altijd zonder krukje op, iets wat cultuur in Nederland is...of je paard was erg scheef, zit je dochter hierdoor ook scheef, iets wat een nieuw zadel scheef maakt....en als paard door lessen recht gericht wordt, komt de scheefheid van een zadel naar buiten...iets wat er eerst in is gereden.

Het is zo makkelijk om het zo stellig te benoemen...

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 14:30

Dat is niet waar Russel. Alle andere zadels zijn recht en mijn dochter ook. Dit is één van haar vier zadels, wel vreemd dat er dan maar één scheef gaat.

Dit zadel is door een hele goede zadelmaker nagekeken en was verkeerd gevuld uit de fabriek gekomen. Dat is 100% zeker en dat heeft Stübben zelf n.a.v. de foto's ook eerlijk toegegeven.
Dat komt soms voor maar dan gaat het via de winkel terug naar Stübben en dat ging niet omdat Stübben de samenwerking had stopgezet.

Ik zal nooit zo maar iets op bokt of social media neerzetten als het niet 100% bewezen is want er zijn genoeg andere mensen die roddels de wereld in gooien.

Of ik iemand persoonlijk ken of niet doet niet ter zake. Het gaat om mijn ervaring met de winkel. Ik baalde er van want hierdoor heeft het paard last van zijn rug gekregen en ik heb flinke kosten moeten maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 16:50

Dus de fout ligt eigenlijk bij stubben? En jouw probleem is dat Isabel dat niet goed heeft gezien?

Zo weet ik dat er legio zadels scheef zijn.....rara hoe komt dat? Altijd oppassen met 2e hands zadels....

Komt door wat ik hier boven schreef.

Maar als paard recht is en kind recht zit, vind ik het vreemd dat ze dat niet gezien heeft, want daar kijkt ze echt wel naar. Als de andere zadels ook via haar komen, heeft ze ook goed werk verricht..

Maar mijn hoop is op Ninon gevestigd, na 3 nieuwe zadels bij anderen, ben ik al schuw genoeg geworden.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 17:33

De fout ligt in aanleg inderdaad bij Stübben maar was dusdanig erg dat het vreemd is dat zij dat niet heeft gezien en daarin heeft zij fout gezeten. Het Stübbenzadel was geen tweedehands zadel maar een gloednieuwe.

De andere drie zadels zijn niet door haar gepast. Ik vind het veel prettiger een zadelpasser te hebben die ook zadelmaker is zodat diegene zelf het zadel aanpast na het persoonlijk op het paard te hebben zien liggen. Isabel is geen zadelmaker.

Gaat mij er niet om haar in een kwaad daglicht te stellen maar dit is gewoon wat ons overkomen is.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 17:40

Ik heb antwoord gekregen van Isabelle en ze zei dat ze op vakantie was. Ik heb haar terug gemaild dat door de slechte bereikbaarheid ik al naar een andere zadelpasser ben gegaan. Daarop kreeg ik geen hele nette reactie...

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 17:42

Maar goed dat je niet met haar in zee gegaan bent en dat je een andere gevonden hebt.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 21:10

Russel, sorry hoor, maar waarom probeer je met man en macht te verdedigen?

Het is duidelijk dat er hier grove fouten zijn gemaakt door de eigenaren van Superhorse, daar hoef je niets aan goed te praten. Hoe erg je prive situatie ook is: je kunt netjes blijven tegen klanten.

Laat haar haar eigen hachje redden.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 21:16

Het is makkelijk oordelen als je niet alles weet. En daarmee praat ik niks goed, maar begrip zou soms ook op zn plaats zijn. En ja er zijn fouten gemaakt, en ja sommige dingen zijn zeker niet netjes. Maar als er iemand niet mee werkt en 1 iemand alles op moet vangen dat is haast niet te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 21:28

Mariposa11 schreef:
Het is makkelijk oordelen als je niet alles weet. En daarmee praat ik niks goed, maar begrip zou soms ook op zn plaats zijn. En ja er zijn fouten gemaakt, en ja sommige dingen zijn zeker niet netjes. Maar als er iemand niet mee werkt en 1 iemand alles op moet vangen dat is haast niet te doen.

Eens.

Omdat ik al jaren in hun winkel kwam. Isabelle ken ik nl als een discrete vrouw die haar vak erg serieus neemt. Het zadel dat ik via haar had, daar heb ik ontzettend veel service mee gekregen....iets wat een zadelverkoper niet zo maar op deze manier doet. Altijd erg netjes en professioneel geholpen.

Nu zijn ze gestopt met hun winkel en dar zal niet zonder slag of stoot zijn gegaan...en ik vind dus ook dar begrip meer op zijn plaats zou zijn. En ik wil ook niet goed praten dat ze dit beter zouden moeten aanpakken. Maar wij met zijn allen kennen niet de toedracht en achtergronden van dit alles. Overal is een reden voor.
Ze hebben jarenlang een winkel gerund, toen ze weg gingen kwam er door bokt een run op de kortingen, en nu de website te laat is gesloten, zijn er wat klanten die tussen wal en schip gevallen zijn.

Niet ok dat ze zo lang moeten wachten tot het is opgelost, ik weet ook niet wat ze samen aan uren hebben moeten maken om alles op te leveren, de administratie op orde te krijgen...geen idee.

Dat weet niemand hier, maar toch jammer dat er nu een antie superhorse annex Isabelle topic is ontstaan. Ik persoonlijk vind dat ze dat niet verdiend...

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 21:35

Ja dat vind ik dus ook. Het ligt veel gecompliceerder dan iedereen hier weet. Het is heel makkelijk om te zeggen ze moeten dit en ze moeten dat. En idd dit had veel beter gekund, maar als 1 niet mee werkt en zegt het op te lossen maar niet doet, wordt het lastig..