Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pmarena schreef:Ik vraag me trouwens wel af hoe die hengst in die kliniek terechtgekomen is.... niemand die bij zijn volle verstand is gaat toch nog met een paard van die meid rijden...
poetser schreef:Kennis en ikzelf begrijpen de reactie van de familie ook niet. Hij was de enige die zich in de positie bevond om de paarden op te halen. 25 euro voor de trailer hebben de ouders van het nichtje betaald, de waarborg heeft hij zelf betaald. Het enige dat hij wilde doen was zijn nichtje gratis uit de nood helpen omdat zij geen andere oplossing had om de paarden naar huis te halen.
Sowieso bizar dat daar geen ervaringsdeskundige bij was, hoewel het klinkt alsof hij goed gehandeld heeft.poetser schreef:Het verhaal gaat waarschijnlijk nog een naar staartje krijgen. De hengst is ingeslapen op de kliniek. Pees was volledig afgescheurd![]()
Kennis voelt zich verschrikkelijk schuldig hierover. Nichtje wilt nu het volledige aankoop bedrag plus een schadevergoeding van kennis.
Staleigenaar gaat de kosten van de trailer niet verhalen op kennis. Afgesproken is dat de borg niet word terug betaald en nichtje (ouders) betalen ook nog 100 euro. Dit vanwege het overlijden van de hengst.
had ze maar een andere dag/tijdstip moeten afspreken om de paarden op te halen.
als ik die oom was zou ik lekker een rechtzaak beginnen en zelf een schadebedrag eisen vanwege traumatische ervaringen