Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lottie84 schreef:Ok... de Jeep is het niet geworden.... Hij had vrij veel schade, kras hier, lak weg daar, overal wel wat. Alle velgen geoxideerd. Het is nu een X5 geworden.
Lottie84 schreef:Dat zal ik eens navragen maar hij is ook wel een beetje bevooroordeeld denk ik. Hij heeft zelf al jaren bmw's. Qua maandelijks e kosten heb ik autotrack als richtlijn aangehouden, die hebben bij vrijwel ieder model een schatting staan.
Ayasha schreef:Lottie84 schreef:Dat zal ik eens navragen maar hij is ook wel een beetje bevooroordeeld denk ik. Hij heeft zelf al jaren bmw's. Qua maandelijks e kosten heb ik autotrack als richtlijn aangehouden, die hebben bij vrijwel ieder model een schatting staan.
Vraag me vooral af op welke jaren hij zich baseerd. De SSang Yongs van nu zijn niet meer te vergelijken met de ssang yongs van een paar jaar geleden. Geheel nieuwe firma en geldschieter, andere motoren, ander chasis...
Lottie84 schreef:Ok... de Jeep is het niet geworden.... Hij had vrij veel schade, kras hier, lak weg daar, overal wel wat. Alle velgen geoxideerd. Het is nu een X5 geworden.

Sizzle schreef:Het enige waar ik wel simpel van wordt met de X5 zijn de oordelende mensen.
Er wordt toch wel erg vaak op een jaloerse manier neerbuigend gedaan en dat vind ik echt irritant omdat ik mijn hele leven nog nooit zomaar geld over de balk heb gesmeten en deze auto ook echt bewust voor zijn doel gekocht heb. Dat hij er nieuwer uitziet dan hij is kan ik immers ook niets aan doen.
Opmerkingen als 'het gaat zeker wel goed met de zwitserse bankrekening' doen me dan echt wat.
Maar ja, liever jaloerse kennisen dan pijn in mijn rug na 700km